Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 12:29
Beste Tweakers,

Mijn naam is Marcel Leander en ik volg een Master opleiding Marketing aan de VU in Amsterdam. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar credit card gebruik. Willen jullie mij aub helpen met afstuderen?Het enige dat jullie hoeven te doen is een aantal simpele vragen te beantwoorden wat betreft credit card gebruik. De hele survey duurt nog geen 5 minuten.

Bij voorbaat alvast heel erg bedankt!! Hierbij de link *knip*

Met vr grt,

Marcel

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 16-05-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Waarom vragen over creditcards? In NL zijn debitcards (veelal Maestro) veel gebruikelijker. Dat is het normale pinnen met je bankpas ;)

Ikzelf heb een prepaid creditcard (Mastercard) via moneybookers. Ooit mee begonnen omdat ik google moest dokken en zij niets anders accepteerden. Verder 1 keer gebruikt bij de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Idd. Ik kom trouwens niet voorbij pagina 1. Gross annual income is niet zo helder geduid: bedoel je verzamelinkomen zoals bij de bdienst, of wil je -zie het taalgebruik- het Amerikaanse model aanhouden? Dat zou in mijn geval iig uitmaken. En sowieso gaat mijn salaris je niets aan dus zonder 'zegikniet' gaat het niet door, als ik zo zonder toestemming van de lokale crew deze van de vele enquetes al zou willen invullen ;)

Het is natuurlijk geen stijl om als marketingstudent te gaan spammen zonder eerst te kijken wat de mores is van de gespamde site...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

F_J_K schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:55:
Het is natuurlijk geen stijl om als marketingstudent te gaan spammen zonder eerst te kijken wat de mores is van de gespamde site...
^^ dat. ;)

Zo zonder overleg met de moderators (zie hier bovenaan wie dat zijn) even je onderzoekje spammen is dus absoluut niet de bedoeling, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam waar nota bene enquêtes specifiek genoemd worden.

Dit gaat dus op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.