Tips voor een vakantie in Morrowind

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi,

Nadat ik enkele maanden op vakantie ben geweest in Cyrodiil en Skyrim wilde ik ook graag Morrowind bezichtigen.
Daarom heb ik een reisje geboekt via Morrowind Overhaul 3.0 tours zodat ik toch kan genieten van de wat modernere geneugten in het leven.

Na een vermoeiende reis kwam ik eindelijk in Morrowind aan en werd gelijk mijn smartphone geconfisqueerd waardoor ik nu ben aangewezen op het beperkte openbaar vervoer of mijn voeten. Daarnaast is hier enkel Apple maps beschikbaar en je kunt je voorstellen hoe dat werkt.

In Morrowind zelf lijkt het alsof de tijd 200 jaar heeft stilgestaan. Door het gebrek aan goede infrastructuur is reizen een crime. Een lokale rage, BoBS (soort van crocs maar dan erg snel) maakt het reizen wat gemakkelijker, maar nog steeds erg tijdrovend.

De interactie met de lokale bevolking en het lospeuteren van bezienswaardigheden is erg tijdrovend. Tot overmaat van ramp kan ik mijn agenda niet meer bijhouden op mijn smartphone waardoor mijn dagelijkse agenda lastig te organiseren is, en er is hier zoveel te bezichtigen ;(

De interactie met de lokale flora en fauna is echter wel interessant. Het voelt wat middeleeuws aan maar is erg plezierig en voelt haast verfrissend aan in deze tijd. Daarnaast zijn er leuke souvenirs te vinden die je in Skyrim en Cyrodiil niet zult tegenkomen.

Al met al tot dusver een interessant avontuur in Morrowind, maar ik zit te twijfelen om begin juni met DragonAir naar het Legendarische Skyrim te vertrekken en om van daaruit door te gaan naar Skywind.

Ik vroeg me af of andere Morrowind veteranen nog tips hadden om mijn verblijf hier in Morrowind te veraangenamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 22:07
lol nice one

btw er is hier ergens nog wel een morrowind topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:46

Infinchible

Woef!

Je moet Pemenie even opzoeken. Deze heeft hele mooie nieuwe soort Nike Air Max boots met bijpassende erg donkere zonnebril, maar daar kan je wel lekker snel op lopen. Als je weerstand opbouwt tegen vreemde mode-keuzes, dat hoeft maar voor 2 seconden dat je de laarzen aantrekt, dan kan je de bril aflaten en zie je iets meer. Het staat ook meteen een stuk beter. Succes met zoeken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Morrowind, daar zit een world editor bij, dus kan je een kistje plaatsen op een locatie naar keuze, plaats in het kistje een zelfgemaakte necklace met levitation en speed +1000 in, en voila morrowind is een flight simulator geworden!

Je moet dan wel een andere necklace maken met combat stats en feather fall, omdat als je anders je necklace in mid-air uitdoet je doodvalt.
Die andere necklace swappen is zowiezo nodig omdat +1000 speed zo snel gaat dat je anders niet in de buurt van deuren kan komen, je pijltje vooruit lichtjes aantikken en je bent al een kilometer voorbij de deur waar je zijn wilde.

Je eigen prive-jet tijdens je vakantie naar Morrowind, wat kan een mens nog meer willen.