Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming Notebook uit Amerika - Fangbook X7 van Cyberpowerpc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Dit is mijn eerste bericht op het forum. Ik heb een gaming-laptop gekocht in Amerika en ik wilde graag mijn ervaring delen met het kopen van een laptop over de grens.

Hoewel ik denk dat er veel mooie laptops in Nederland te vinden zijn (samengesteld of niet), was ik specifiek op zoek naar een 17" laptop (1920x1080) met een matte beeldrand en een mat scherm. Bijna alle laptops hebben iets van glimmende onderdelen in of om het scherm en dat werkt voor mij onrustig. Daarnaast moest en zou de laptop een Nvidia GeForce MX 680M bevatten. Dat is nu zo'n beetje een van de snelste grafische processors (4GB). Deze specs zijn ook te vinden bij BTO maar daar krijg je óf rubber onder de polsen of een glimmende beeldrand. MSI heeft ook een paar mooie laptops met die specificaties maar die hebben óók een glimmende rand om het scherm. Na lang zoeken kwam ik terecht op Cyberpowerpc.com en vond daar een laptop zonder glimmende onderdelen, met aluminium en kunststof behuizing en mét de juiste GPU. En daarnaast: hij ziet er prachtig uit! (volgens mij een MSI-barebone). En je kunt de laptop zelf samenstellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.maximumpc.com/files/u69/fangbook_x7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hothardware.com/newsimages/Item24471/cyberpowerpc-FANGbook1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcper.com/files/imagecache/article_max_width/news/2013-02-25/bj3dfangbook4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computershopper.com/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/cyberpower-fangbook-x7-200-angle/1085466-1-eng-US/cyberpower-fangbook-x7-200-angle.jpg

Cyberpowerpc zit in Los Angeles en ze verschepen niet internationaal. Balen. Maar ik moest en ik zou die laptop krijgen! Bovendien leken de kosten me ook erg mee te vallen (die onder). Jammergenoeg berekent de Nederlandse Douane 21% BTW over de offerteprijs, dus zo kom je alsnog op een 'Nederlandse prijs'. (Als je verscheept met UPS of FedEX betaal je de douanekosten altijd.) Maargoed, ik had er netjes voor gespaard. Eerst was ik aan het bedenken wie ik allemaal ken in Amerika om de laptop voor mij te bestellen en naar mij op te sturen. Uiteindelijk heb ik de laptop via USA2YOU.nl besteld. Ik heb eerst opgezocht of dit een betrouwbaar bedrijf is, maar de recensies waren positief. Ze hebben veel ervaring met het verschepen van electronica en Harley Davidson onderdelen van de US naar Nederland. Omdat het zo'n grote bestelling was hebben ze telefonisch contact met mij opgenomen en elke stap van het bestellings- en verzendingsproces via de email met mij gecommuniceerd. Dat vond ik erg fijn want zo kon ik precies zien waar mijn bestelling zich bevond. Vanwege een resale-licence hebben ze de laptop opgestuurd met een factuurbedrag van zo'n $1,000.00. Ik hoefde dus ook alleen maar BTW te betalen over die 1000 dollar. Nadat de laptop bij USA2YOU.nl (in Seattle) was aangekomen hebben ze de laptop voor mij gecontroleerd op dode pixels. Daarna hebben ze het pakket met FedEX naar mijn huisadres opgestuurd. Uiteindelijk ben ik extreem enthousiast over USA2YOU. Echt super klantvriendelijk. Het overmaken van geld verliep erg eenvoudig, want ik kon gebruik maken van een ING-rekening in Nederland. (Het bedrijf wordt gerund door twee broers, één in Seattle, één in Nederland.)

Mijn Fangbook X7-300 bevat de onderstaande specificaties. De basisprijs was $1,849.00. Dat is ongeveer €1,425.00. Soms staat er een meerprijs achter een specificatie.

ADAPTER: Full Range AC adapter 180W, AC in 100~240V ~ 2.5A 50~60Hz, DC output 19.5V, 9.5A
ADDWRN1: LCD Perfect Assurance: 30 Day No-Dead Pixel Guarantee for 16in and below [+19]
BATTERY: 9-Cells Lithium-Ion battery pack 11.1Vdc 7800mAh 87Wh
BLUETOOTH: Built-in Bluetooth
CD: 6X Blu-ray Reader/8X DVD+/-R/2.4X + DL Super-Multi Drive (NB-FANGBOOK-BLURAY)
CPU: Intel(R) Core™ i7-3740QM Mobile Processor 2.70 GHz 6M Smart Cache, Max Turbo Freq. 3.70 GHz [+190]
FLASHMEDIA: Built-In 4in1 Media Reader
FREEBIE_NTBK: FREE $150 Value In-Game Hawken, Planetside 2 and World of Tanks w/ NVIDIA GTX 660 or Above [+0]
HDD: 750GB 7200RPM SATA300 Hard Drive [-5]
HDD2: 240GB Corsair Force GS Series SATA-III 6.0Gb/s SSD - 555MB/s Read & 525MB/s Write [+173] (Single Drive)
INVERTER: None
KEYBOARD: Built-in Keyboard
MEMORY: 16GB (4GBx4) DDR3-1600 SODIMM Memory [+0] (Corsair Vengeance Gaming)
MONITOR: None
MOTHERBOARD: Intel HM77 Express Chipset Mainboard
MOUSE: BUILT-IN TOUCHPAD
MSSD: None
NETWORK: Built-in Killer E2200 10/100/1000 Mbps Network Card
NOTEBOOK: CyberPowerPC FANGBOOK 17.3" FHD LED-Backlit 1920x1080 Display w/ Red backlit performance keyboard with programmable keys, Built-in 720p HD webcam, HDMI Port, Li-Ion Battery, & Universal AC Adapter
NOTEBOOK_COVER: Fangbook Cover
RAID: Non-RAID Storage
RUSH: No Rush Service, Estimate Ship Date 10 Business Days
SERVICE: STANDARD 1-YEAR LIMITED WARRANTY AND LIFE-TIME TECHNICAL SUPPORT
SOUND: Built-in 3D Premium Surround Sound
SPEAKERS: Built-in Stereo Speakers System
TABLET: None
TVRC: None
USB: Built-in 2x USB2.0 Ports + 3x USB3.0 Ports
USBFLASH: None
USBHD: None
VIDEO: NVIDIA GTX 680M 4GB PCIe Video (NB-FANGBOOK-680)
VIDEOCAMERA1: Built-in HD Webcam
WNC: Intel(R) Centrino™ Advanced-N 6235 Wireless 802.11 a/g/n 300Mbps Dual-Band Wi-Fi + Bluetooth Combo [Intel WiDi Ready] [+28]
WTV: None

De totaalprijs was $2,084.30. Dat is ongeveer €1,605.00. Met de verzendkosten, douanekosten en de vergoeding voor USA2YOU erbij kwam ik uit op zo'n €2,140.-. En volgens mij is dat een heeeele mooie prijs voor een laptop met dergelijke specificaties. Ik heb nog wel een mooie muis gekocht en Windows 8. En toen was m'n spaargeld op.

Ik ben echt heel erg blij met de laptop want hij is fantastisch mooi en gigantisch snel. :9~ :9~ :9~

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.

Groeten,

Yellowfish, Utrecht.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
mooie review! plaats hem ook op tweakers als een review i.p.v forum :9

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
trouwens wel 1 vraagje, hoe zit het met de temperaturen? loopt de GTX680M niet een beetje warm?

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 06:48
Zeker een mooie game notebook! Overigens, hoe zit het met de bouwkwaliteit en zoals hierboven ook gevraagd is met de koelprestaties?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 17:02

Liveshort

Certified Crazy Person

Toch zonde dat je voor 1650 euro al een Alienware M17X kunt kopen met een HD7970m, die bijna gelijkwaardige prestaties biedt als een GTX680m. Die laptop is waarschijnlijk ook een stuk koeler en stiller dan de laptop uit de topicstart. (Ik zeg waarschijnlijk, want hij is wel stiller en koeler dan alle clevo- en barebonebased laptops die gewoon hier verkrijgbaar zijn.)

Dan heb je ook gewoon garantie en hoef je niet moeilijk te doen met schunnige bedrijven die dingen uit de VS naar Nederland verschepen.

Daarnaast vraag ik me af waarom je 190 dollar extra hebt afgetikt op je processor voor een prestatiewinst van hoogstens enkele procenten (die met een overklok op de i7 3630QM ook te bereiken zijn).

EDIT: Dank u Darkstone.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Liveshort schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:01:
Toch zonde dat je voor 1650 euro al een Alienware M17X kunt kopen met een HD7970m, die bijna gelijkwaardige prestaties biedt als een GTX680m. Die laptop is waarschijnlijk ook een stuk koeler en stiller dan de laptop uit de topicstart. (Ik zeg waarschijnlijk, want hij is wel stiller en koeler dan alle clevo- en barebonebased laptops die gewoon hier verkrijgbaar zijn.)
De GT60/70 bevat slechtere koeling dan de clevo's.

Ik vind ook dat hij nogal prijzig is.. Je had in de richting van €400 kunnen besparen door een nederlande variant te nemen met identieke bouwkwaliteit. Met enkele glossy kenmerken. De medion (pricewatch: Medion Erazer X7821) is zelfs €600 goedkoper met een iets kleinere SSD...

Van de uitspraken als "De basisprijs was $1,849.00. Dat is ongeveer €1,425.00" klopt overigens niet veel. De genoemde europrijs is ex. BTW. Je betaalt in dit geval dus sowieso €1725 incl.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
EXpaND schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:48:
trouwens wel 1 vraagje, hoe zit het met de temperaturen? loopt de GTX680M niet een beetje warm?
EXpaND, dank je wel voor de complimenten op m'n review. Ik heb zojuist een benchmark gedraaid van Nvidia (A New Dawn) die eigenlijk bedoeld is voor de alweer volgende kaart: GTX690M. Deze draait ook op de 680 maar dat kost deze kaart - ik veronderstel - iets meer moeite. Ik heb de benchmark gedraaid op ultra-settings bij een resolutie van 1920x1080. De framerate verklapt dat deze demo een 'zware belasting' is. De temperatuur loopt dan op tot maximaal 83*C. Volgens mij is dat redelijk warm. De temperatuur van de CPU's ligt tussen de 50*C en 60*C.
JustwilliamNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:45:
Zeker een mooie game notebook! Overigens, hoe zit het met de bouwkwaliteit en zoals hierboven ook gevraagd is met de koelprestaties?
Ik vind het lastig om iets over de bouwkwaliteit te zeggen. De laptop bestaat uit kunststof en aluminium. Dit geeft een stevige feel en een solide uitstraling. Ik heb de laptop rustig op de woonkamertafel staan, dus aan veel schokken of stoten wordt de laptop niet blootgesteld. Ik heb de laptop een keer open gemaakt maar het ziet er allemaal netjes uit. De harde schijf, SSD en geheugen liggen netjes binnen handbereik. De mensen van CyberpowerPC laten het zien op youtube:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ujJMw7WLiC8]

Wat ik verder nog kan toevoegen over koelprestaties is dat er een knop op het apparaat zit om de fan op volle toeren te laten draaien. Dit koelt het systeem extra stevig wanneer dat nodig is.
Liveshort schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:01:

Dan heb je ook gewoon garantie en hoef je niet moeilijk te doen met schunnige bedrijven die dingen uit de VS naar Nederland verschepen.

Daarnaast vraag ik me af waarom je 190 dollar extra hebt afgetikt op je processor voor een prestatiewinst van hoogstens enkele procenten (die met een overklok op de i7 3630QM ook te bereiken zijn).

EDIT: Dank u Darkstone.
Ik heb de Alienware-gaminglaptops zeker overwogen. Helaas komt deze niet met een mat scherm. Vandaar dat mijn keuze daar niet op gevallen is. Na wat onderzoek kwam ik er daarbij achter dat Alienware de GTX680M niet met 4 GB GDDR5 maar met 2GB levert. Bovendien, de kosten van een Dell Alienware vallen wel (flink) tegen wanneer je de totale specificaties met elkaar gelijkstelt. Wel kwam ik erachter dat de snelheidswinst van het type CPU voor de genoemde meerprijs inderdaad niet lucratief is. Maar dat ongenoegen wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaafheid (hij is gaaf!) van het apparaat.

Een nadeel is inderdaad de garantie. Ik kan de laptop niet terugsturen naar Amerika zonder diep in de buidel te tasten. Ik hoop dat deze laptop net zo lang probleemloos blijft werken als mijn vorige (Acer TravelMate 8103, 8 jaar!). Zo niet, mogelijk kan ik zelfstandig defecte onderdelen vervangen, al dan niet met wat hulp. Maar bij grote reparaties zal ik toch geld moeten neerleggen voor de experts.
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:16:
[...]
De GT60/70 bevat slechtere koeling dan de clevo's.

Ik vind ook dat hij nogal prijzig is.. Je had in de richting van €400 kunnen besparen door een nederlande variant te nemen met identieke bouwkwaliteit. Met enkele glossy kenmerken. De medion (pricewatch: Medion Erazer X7821) is zelfs €600 goedkoper met een iets kleinere SSD...

Van de uitspraken als "De basisprijs was $1,849.00. Dat is ongeveer €1,425.00" klopt overigens niet veel. De genoemde europrijs is ex. BTW. Je betaalt in dit geval dus sowieso €1725 incl.
Toen ik nog in de impuls-aankoop-fase zat, heb ik zeker de Medion overwogen. Maar ook weer dat glimmende randje! Je leest het goed, dat was voor mij een uitgangspunt. Anders was het zeker een heel mooi alternatief geweest. (Het is wel een klein beetje een minder stijlvolle (!!) laptop, maar over smaak valt niet te twisten.) De aankoop van een laptop in Amerika is voor mij aantrekkelijk gemaakt omdat USA2YOU de laptop met een andere offerteprijs verscheepten. Zij hebben de laptop voor mij 'ingekocht' en vervolgens 'doorverkocht' aan mij. Alleen dan voor een lagere prijs. Ik heb alleen BTW betaald over die factuur. Dat scheelde enorm. Ik heb verder natuurlijk de inkoopprijs betaald.

Al met al, financieel heeft het keurig uitgepakt, en ik heb daarvoor een razendsnelle en stijlvolle laptop ontvangen. Hopelijk hoef ik geen aanspraak te maken op de garantie! O:-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:37:

Ik heb de Alienware-gaminglaptops zeker overwogen. Helaas komt deze niet met een mat scherm. Vandaar dat mijn keuze daar niet op gevallen is. Na wat onderzoek kwam ik er daarbij achter dat Alienware de GTX680M niet met 4 GB GDDR5 maar met 2GB levert. Bovendien, de kosten van een Dell Alienware vallen wel (flink) tegen wanneer je de totale specificaties met elkaar gelijkstelt. Wel kwam ik erachter dat de snelheidswinst van het type CPU voor de genoemde meerprijs inderdaad niet lucratief is. Maar dat ongenoegen wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaafheid (hij is gaaf!) van het apparaat.
Je gaat echt niets merken van 2GB vs 4GB. Er zijn mensen die beweren dat het bij 5760*1080 nog geen verschil maakt tussen 2GB of 4GB... pudget systems meet alleen bij unigine heaven 5760*1080 een verschil tussen 2GB en 4GB met een videokaart 2x zo snel als jouw model. Je kan skyrim op 5760*1080 met de meest high-res texture packs nog zonder problemen draaien met 2GB.

De M17x kost € 1,756 met standaard i7, HD 7970m, 22GB RAM en 250GB SSD + 500gb hdd. Of € 2,094 met i7-3740qm, GTX 680m, 24GB RAM, 250GB SSD + 750gb hdd. Dat noem ik geen tegenvaller...

En over de koeling: de test van nvidia zal wel alleen de GPU stressen. Probeer eens prime95 erbij te draaien. In de test van notebookcheck met prime95 + furmark furmark is wel onreallistisch, prime95 niet klokt de CPU vrij drastisch terug.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:07:
[...]
Je gaat echt niets merken van 2GB vs 4GB. Er zijn mensen die beweren dat het bij 5760*1080 nog geen verschil maakt tussen 2GB of 4GB... pudget systems meet alleen bij unigine heaven 5760*1080 een verschil tussen 2GB en 4GB met een videokaart 2x zo snel als jouw model. Je kan skyrim op 5760*1080 met de meest high-res texture packs nog zonder problemen draaien met 2GB.

De M17x kost € 1,756 met standaard i7, HD 7970m, 22GB RAM en 250GB SSD + 500gb hdd. Of € 2,094 met i7-3740qm, GTX 680m, 24GB RAM, 250GB SSD + 750gb hdd. Dat noem ik geen tegenvaller...
Ik lees inderdaad dat 2GB of 4GB geen verschil maakt. In Amerika is alles groter! ;-) En je hebt er niets aan! Maargoed, ik geloof dat je met een Alienware ook een erg mooie laptop hebt. En die prijzen zijn ook heel netjes. Geen tegenvaller idd!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

kan je eens prime 95 draaien? ben wel benieuwd wat er gebeurt met de temperatuur en de frequentie.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

De frequentie is niet zo interessant, je kan beter naar "GPU package power" in HWINFO of throttlestop kijken. Aangezien elke processor limiteert tot 45w (of wat dan ook het TDP van je exemplaar is).

Al mijn zelfgemaakte multithreaded applicaties gaan over de 45w heen met mijn processor.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:52:
De frequentie is niet zo interessant, je kan beter naar "GPU package power" in HWINFO of throttlestop kijken. Aangezien elke processor limiteert tot 45w (of wat dan ook het TDP van je exemplaar is).

Al mijn zelfgemaakte multithreaded applicaties gaan over de 45w heen met mijn processor.
Ehhh, ok, GPU package power staat er niet bij. Wel GPU Core Voltage (max. 0,987V.) maar weet niet of je dat bedoelt. Dit is overigens te technisch voor mij. Waar heb je deze informatie voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:52:

Darkstone, als ik zo vrij mag zijn wil ik je graag twee vragen stellen. Volgens mij heb jij er wel verstand van dus vraag ik ze aan jou. Kun jij een applicatie adviseren waarmee ik gemakkelijk kan zien welke drivers ge-update moeten worden?
Vraag 2: Het viel mij op dat als de laptop is uitgeschakeld hij wel batterij verbruikt. Is hier een logische verklaring voor? Of hoort dit absoluut niet.

Groet,
Yellowfish

Verwijderd

Je hebt een metertje met een eenheid in watt nodig. Maar als je er geen verstand van hebt heeft testen niet zoveel zin. Ik had laatst nog een blog gepubliceerd over tdp en dergelijke, maar daarna kwam ik erachter dat je met een nieuwere versie van prime95 hele andere resultaten krijgt..

Er zijn inderdaad laptops die leeg lopen als ze uit staan, de beruchtste is de sony E, die uit sneller leegloopt als mijn latitude terwijl die aan staat... Maar vaak komt het niet voor. Weet je zeker dat de laptop niet in slaapstand stond?
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:38:
Tevens ben ik benieuwd naar het type schem voor zo'n prijs...
chi-mei volgens mij...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 16:43 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EXpaND schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:47:
mooie review! plaats hem ook op tweakers als een review i.p.v forum :9
Apparaat staat niet in de PW ;) Tevens ben ik benieuwd naar het type schem voor zo'n prijs...

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 18-05-2013 16:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 16:58
Leuke laptop! Lijkt erg op mijn medion. Alleen deschermrand en cover zijn anders. Ook heb jij een iets grotere ssd.

Veel plezier ervan. Overigens wordt mijn laptop tijdens gamen (benchmarks zijn leuk maar boeien niet, de praktijk wel) wel wat warmer, maar bij crysis 3 een farcry 3 verandert in de zichtbare performance niets.

Ik nee aan dat dit bij jou niet anders gaat zijn, aangezien de barebone hetzelfde is.

Verwijderd

Topicstarter
Spanky79 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:46:
Leuke laptop! Lijkt erg op mijn medion. Alleen deschermrand en cover zijn anders. Ook heb jij een iets grotere ssd.

Veel plezier ervan. Overigens wordt mijn laptop tijdens gamen (benchmarks zijn leuk maar boeien niet, de praktijk wel) wel wat warmer, maar bij crysis 3 een farcry 3 verandert in de zichtbare performance niets.

Ik nee aan dat dit bij jou niet anders gaat zijn, aangezien de barebone hetzelfde is.
Dank je wel! De Medion lijkt er inderdaad erg op! Had 'm bijna gekocht! Wat betreft de warmteontwikkeling. Ik geloof inderdaad dat de performance er niet onder lijdt. Ik weet eigenlijk ook niet precies hoe koel een laptop 'zou moeten zijn'. Zolang de waarden maar niet té hoog worden.

• Spanky79
Nouja, ik heb er al een goed aantal uur crysis3,farcry3 en bf3 op zitten zonder problemen. Ik zet de fan wel voluit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:38:
[...]

Apparaat staat niet in de PW ;) Tevens ben ik benieuwd naar het type schem voor zo'n prijs...
Wat is PW?
Voor zover ik weet is het een 17,3" (16:9) antiglare widescreen LED FHD scherm (1920x1080).
Specifiekere details zou ik moeten opvragen bij de producent.

Verwijderd

Je kan met monitor asset manager het type paneel uitlezen.

• Spanky79
Oh, blijkbaar nog een vcerschil met de Medion, die bevat het AUO159D panel

Verwijderd

Lucky man, dat is een B173HW01 v5, vaak genoemd als het beste matte 17.3" paneel.

• Spanky79
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:02:
Lucky man, dat is een B173HW01 v5, vaak genoemd als het beste matte 17.3" paneel.
Inderdaad is het het ding dat jij noemt. De v5

En ik maar denken; dat chi mei panel van mij is echt niet zo slecht...(ik had maar aangenomen dat er dus chi mei gebruikt zou zijn aangezien meerdere mensen dit aangeven) hoe goed zou een goed HFD panel dan zijn...maar het zal wel aan mij liggen. Cognitieve dissonantie enzo.. Blijkt het dat ik het toch niet zo slecht had gezien...

Lang niet slecht die medion ;), ik heb vast een goede batch te pakken dan... ik dacht dat ze bij medion chi mei gebruiken?

[ Voor 16% gewijzigd door Spanky79 op 19-05-2013 22:22 ]

Verwijderd

Ik dacht ook dat msi en medion altijd de chi-mei gebruikten, dat is altijd het eerste wat ik controleer als ik een review lees.

• Spanky79
Nouja, in mijn erazer x7821 zit dus die AUO 159D
Pagina: 1