zeer goedkope GTX670

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 12:59
pricewatch: Club3D GeForce GTX670 royalQueen

zie bovenstaande link.

ik was opzoek naar een gtx670 kaart toen deze er ineens uitsprong.
eerst dacht ik dat het een foutje was, maar er zijn 4 webwinkels die hem voor onder de 200 aanbieden.
gezien ik de laatste tijd regelmatig naar videokaarten kijk en dus ook de gtx670 vind ik het vreemd dat deze kaart ineens zo goedkoop is, voor die prijs koop je namelijk niet eens een 660ti.

dus heeft iemand een reden voor deze enorme pricedrop? of ben ik gewoon heel scheef aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zeer waarschijnlijk hetzelfde systeem, prijs wordt daar verkeerd ingevoerd, en hop staat bij meerdere shops verkeerd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 12:59
hoe moet ik dat zien dan? dat ze automatisch de prijs maken obv een site van de leverancier o.i.d.?
of dat alle 4 de shops van dezelfde beheerder zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Op de eerste manier. De leverancier geeft de prijs door waar hun systeem is aan gekoppeld.
Zijn genoeg topics hoe dit afloopt met deze automatische prijskoppeling, je hebt weinig kans tenminste om er 1 te krijgen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het zal waarschijnlijk een fout zijn, zoals hierboven aangegeven. Zoals met al deze mogelijke prijsfouten: neem contact op met de winkel en vraag ze de prijs te bevestigen. Als ze de prijs bevestigen, dan is het voor hen een stuk moeilijker om later te claimen dat het een prijsfout was.

Verder zijn er zat Otto/Bol.com etc topics waar dit tot in den treure behandeld is (zeer gepolariseerd enzovoort), dus echt discussiewaarde heeft dit verder niet. Gewoon contact opnemen, misschien heb je mazzel, misschien niet :)

Ik ga hier nu verder een slotje aanhangen. Mocht de prijs correct zijn, neem dan even contact op per DM, dan kan het gepost worden in het Aanbiedingen en Kortingscodes forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.