Toon posts:

HP overklokken :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hiero nog een hp VL5-133 series 5 staan met een gelockte P133 op 2x66 draaien. Nu staat er uiteraard op die hp's weer eens niet hoe ofdat ik een 75mhz bus kan krijgen......60 mhz wil wel lukken maar de rest niet. het is dan ook mijn bedoeling om te hem op 2*75 te laten draaien. Het is een mobo met HX chipset.

weet iemand de juiste jumperinstellingen??

overigens heb ik HP al gemaild maar echt behulpzaam zijn ze er niet voor een overklokker >:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

ik ben nu win2k op dit ding aan t installen dus die extra fsb en cpu snelheid kunnen er wel bij >:)

als servertje als ie eenmaal is opgestart is t goed :)

Verwijderd

Topicstarter
mensen aub help me ff.......

de dsearch werkt niet meer anders had ik die wel gebruikt, maar zo kom ik natuurlijk niet echt verder...........

lol, installatie is net klaar, wat blijkt dr is nog goed mee te werken ook(dankzij 2 hd's waarvan 1 voor de swapfile...) maar ik wil die 75mhz bus eruit zien te trekken weet niemand wat?

Verwijderd

Ben je nou een tweaker of wat :?

Probeer gewoon alle jumpers uit ! :)
hij gaat het vanzelf wel doen op een een of andere setting..

Al betwijfel ik of jou dat lukt want erg veel geduld heb je niet geloof ik ;)

Verwijderd

hehe geduld is een schone zaak :P
Maar euhm, IK HAAT HP!!!
verschrikkelijke dingen, het is zon gekloot om uberhoubt iets voor mekaar te krijgen met die rotdingen. Doe mij maar een gewone kloon!

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
lukt niet....

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
is een nooit een standaard bus freq. geweest. Daarom supporten ze dat uiteraard ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
abit support ook niet als je je i815 op 250mhz gaat draaien maar wat ik wil moet wel mogelijk zijn denk ik de HX ondersteunt et wel, ivm cyrix'jes(krengen draaiden op 75mhz bus).en geduld heb ik wel, jammer genoeg is die cheetah gecrashed maar ik heb een athlon koeler op mn gforce gezet, kostte een middag werk en ik hád er een mooi topic over.......

trouwens die P133 valt prima mee te surfen en icq'en onder win2k, vet jonge lache met 48mb ram :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

Verwijderd

Topicstarter
ff omhooghalen....

weet niemand hoe je die 75mhz bus forceert op dit ding????
zoals gezegd een HP series 5/133 cpu op een HX moederplank

plz mensen iemand die wat weet zeg het!

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Gewoon lekker aan de jumpers kloten. Heb ik ook gedaan met mijn PcPartner mobo gedaan. Zit er geen 'factory-preset' jumper op? Die jumper liet mijn 120@150 (2x75) lopen. Succes

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er geen handleiding bij alleen een stom tabelletje met wat snelheden, maar die heb ik allemaal geprobeerd, zonder suc6 :'(
Pagina: 1