[15-05 > 30-06] Gratis cover Surface RT - Microsoft Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 17:32
Afbeeldingslocatie: http://dri1.img.digitalrivercontent.net/Storefront/Site/mseea/images/promo/nl-NL/nl-NL_Hm_Rot_Surface_RT_Free_Cover.jpg

Gratis Touch of Type cover bij aanschaf van een Surface Tablet.

Voorwaarden:
Wanneer je een Surface RT koopt (alle Surface RT modellen zijn opgenomen in deze aanbieding) ontvang je een Surface Touch Cover of een Surface Type Cover zonder meerprijs. Voor een geldig aanbod, moet je het Type of Touch Cover van uw keuze kiezen. De kosten zullen worden aangepast in het winkelwagentje. Het aanbod is geldig tussen 15 mei 2013 en 30 juni 2013.
32GB in PW:
pricewatch: Microsoft Surface RT 32GB + Touch Cover Zwart

Bij Microsoft (incl. cover): 486 euro

64GB in PW:
pricewatch: Microsoft Surface RT 64GB + Touch Cover Zwart

Bij Microsoft (incl. cover): 586 euro

[ Voor 19% gewijzigd door FrameWork. op 15-05-2013 13:44 . Reden: Voorwaarden actie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Leuke actie, geldt trouwens ook voor België (De Belgische Online Shop dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:27
Ik heb alvast contact opgenomen of een degelijke actie ook met terugwerkende kracht zou kunnen werken... early adopters worden zo wel erg benadeeld en in mijn optiek had deze actie al vanaf het begin er moeten zijn. De surface heeft pas echte meerwaarde met een cover, achterlijk dat deze los gekocht moest worden voor dik 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:11
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Helemaal niet mee eens. Dat zou betekenen dat geen 1 bedrijf ooit een actie mag opstarten en/of goedkoper mag maken want zo benadeel je de early adaptor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Appleman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:34:
Helemaal niet mee eens. Dat zou betekenen dat geen 1 bedrijf ooit een actie mag opstarten en/of goedkoper mag maken want zo benadeel je de early adaptor.
Gedeeltelijk mee eens. Als Appie de melk in de bonus doet moet niet iedereen komen met 'vorige week heb ik 10 cent meer betaald kan ik dat terugkrijgen'.

De Surface betreft daarentegen een product met een langere levensduur, 5 jaar als je Microsoft's supportperiode mag geloven. Daarbij wordt de Surface geadverteerd als de geweldige tablet met toetsenbord, waar je dan het toetsenbord voor ruim 100 euro bij moet kopen. Als early adopters hebben we zeker plezier gehad van onze Surface maar hebben we ook mee moeten delen met alle kinderziektes zoals wifi- en geluidsproblemen. Office in de preview versie, de 'oude' windows RT apps zoals agenda etc.

Laten we wel wezen: Microsoft is ons early adapters contractueel niets verplicht. In feite is het een appèl op hun goodwill en klantvriendelijkheid. En op de een of andere manier heb ik er wel vertrouwen in, de klantenservice van Microsoft is tot nu toe altijd van zeer hoge kwaliteit geweest :)

En een extra kleurtje cover zou tof zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Ik was al lang aan het twijfelen maar ik ga hem toch aanschaffen. Ik wil graag de type cover hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Bij Dixons krijg je de touch cover er gratis bij. De website zegt niets over de type cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:14
Worsteneter schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:27:
Ik heb alvast contact opgenomen of een degelijke actie ook met terugwerkende kracht zou kunnen werken... early adopters worden zo wel erg benadeeld en in mijn optiek had deze actie al vanaf het begin er moeten zijn. De surface heeft pas echte meerwaarde met een cover, achterlijk dat deze los gekocht moest worden voor dik 100 euro.
Hoop het, laat het weten als je antwoord hebt!

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
YoshiBignose schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:26:
[...]

Hoop het, laat het weten als je antwoord hebt!
Mijn e-mail en telefoonnummer zijn genoteerd en mijn opmerkingen staan in het systeem. Hij zegt alleen dat ze er vrij weinig mee doen en mij geen toetsenbord op kunnen sturen. Het staat in het systeem en iedereen kan het teruglezen maar hij weet niet of ze er verder nog wat mee doen maar in eerste instantie doen ze er niets mee.

Helaas. Altijd hele fijne en flexibele ondersteuning gehad van Microsoft, maar dit is voor het eerst dat ik toch een slecht gevoel heb overgehouden aan een gesprek met Microsoft ondersteuning. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hoezo? Je hebt het geld toch overgehad voor de Surface toen het er niet bij in zat? Dan kan je nu ook niet meer vallen dat ze er nu een gratis cover bij doen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Phyxion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:37:
Hoezo? Je hebt het geld toch overgehad voor de Surface toen het er niet bij in zat? Dan kan je nu ook niet meer vallen dat ze er nu een gratis cover bij doen.
Nah ik heb het er toen voor over gehad omdat het in feite een onderdeel is van de Surface in mijn ogen. Ik zie het niet als een auto waar ik toch maar leren bekleding bij nam, maar een auto waarbij ik een motorblok bij heb gekocht. In eerste instantie had dat motorblok er eigenlijk bij moeten zitten. Als dat achteraf dan alsnog gebeurt, dan baal je wel. En het gaat ook gewoon om een dikke 100 euro. wat gewoon 20% van de kosten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 18:53
Ik persoonlijk heb al sinds februari plezier van de RT met touch-cover.
Ik zie deze actie juist als een aanmoediging om al mijn vrienden nu toch over te halen om een ook een RT te halen, omdat ze nu voordeliger zijn. Dat ik er nu wat geld bij inschiet, nou ja. Dat is dan maar zo.
Ik vind het veel belangrijker om de Surface te promoten en eindelijk het succes te geven dat die verdient.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
tazmaniankoala schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:12:
Ik persoonlijk heb al sinds februari plezier van de RT met touch-cover.
Ik zie deze actie juist als een aanmoediging om al mijn vrienden nu toch over te halen om een ook een RT te halen, omdat ze nu voordeliger zijn. Dat ik er nu wat geld bij inschiet, nou ja. Dat is dan maar zo.
Ik vind het veel belangrijker om de Surface te promoten en eindelijk het succes te geven dat die verdient.
Ik heb sinds begin december surface, en ik heb mij vader in maart overgehaald een surface te halen. Is toch 200 euro minder; had die 200 graag in een Surface pro geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 17:45
wel jammer!! ik heb sinds feb dit jaar een Surface zonder toetsenbord omdat ik het te duur vond met toetsenbord maar dat ik dit nu zie denk ik had ik maar gewacht. Hoop dat Microsoft met actie komt dat je voor 50% korting ofzo een toetsenbord kan aanschaffen als je al een Suface hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Frankie20 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:55:
wel jammer!! ik heb sinds feb dit jaar een Surface zonder toetsenbord omdat ik het te duur vond met toetsenbord maar dat ik dit nu zie denk ik had ik maar gewacht. Hoop dat Microsoft met actie komt dat je voor 50% korting ofzo een toetsenbord kan aanschaffen als je al een Suface hebt.
Ik zeg; bel de Microsoft Store ondersteuning op. Hoe meer klachten, hoe meer kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:13
Frankie20 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:55:
Ok zullen we nu ontopic in plaats van dat mensen een actie missen... DIt hou je altijd, bij elke actie. Koop een product alleen inde actie kopen als je perse wilt genieten van een extratje. Dat betekend wachten! Waar fde meeste niet zo goed in zijn. Iedereen weet dat een product bij intro duurder is als wanneer dit bijv. een kwartaal op de markt is, ook acties beginnen vaak pas later te lopen. Wees dan geen early adaptor.

Begrijp ik het goed dat de Touchcover om het apparaat heen kan blijven zitten tijdens transport en dat wanneer ik kies voor een typecover ik een 'normaal' toestenbord krijg wat ik elke keer eraan moet klikken? Of kan deze ook dichtgeklapt om het apparaat blijven zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:40
De type cover kun je net als de touch cover aan de tablet laten zitten, en dichtklappen ter bescherming van het scherm (of om de tablet hiermee in slaapmodus te zetten).

http://www.microsoft.com/surface/en-us/accessories/type-cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 10:30
Megalo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:27:
Bij Dixons krijg je de touch cover er gratis bij. De website zegt niets over de type cover.
gebeld en ze zeggen dat het niet voor de type cover geldt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
bij de mycom vandaag eentje gehaald.
daar hadden ze hem ook alleen met een touchcover gratis, maar ik kon 10,- bijbetalen voor een type cover
dus 495 vs 486 bij de ms store... hoef ik tenminste geen 7 werkdagen te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SonyEricsson schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:28:
bij de mycom vandaag eentje gehaald.
daar hadden ze hem ook alleen met een touchcover gratis, maar ik kon 10,- bijbetalen voor een type cover
dus 495 vs 486 bij de ms store... hoef ik tenminste geen 7 werkdagen te wachten :)
MS store staat dan wel 7 dagen op, je hebt hem vaak met 2 dagen in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Ik ben gistermiddag naar de Dixons in Groningen geweest. Eerst werd er een beetje moeilijk gedaan; de medewerker wist niets van een actie met gratis touch cover. Na wat aandringen heeft hij het toch maar aan z'n collega gevraagd. Uiteindelijk was de reactie 'het moet te regelen zijn'. En dus ben ik nu de trotse eigenaar van een Surface RT met gratis touch cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Worsteneter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:15:
[...]

MS store staat dan wel 7 dagen op, je hebt hem vaak met 2 dagen in huis ;)
aah ok. Maar geef hem morgen aan mijn vriendin als kado ;)
dus mooi op tijd voor de feestdagen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang getwijfeld of ik een Surface zou kopen ofniet. Heb niet echt een tablet nodig met mijn Acer S7 ultrabook maar aangezien mijn vrouw een tablet wel handig vind en ik geen ipad wil kopen toch maar een surface gekocht.

Wilde gebruik maken van deze aanbieding 489 inclusief cover maar vond een paar straten verderop bij via marktplaats een zo goed als nieuwe voor 300 inclusief cover dus daar maar even langsgelopen :)

Wel mooi apparaat tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19

McBoom

Broem

Geldt deze actie ook bij Saturn? Met de BTW-actie in het achterhoofd is het natuurlijk wel goedkoop een Surface met cover scoren :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Is er tevens al nieuws over eventuele combo met de surface pro die een deze dagen moet lanceren?
Pagina: 1