Toon posts:

Welke video kaart goed voor triple gaming monitor setup?

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag jullie advies over welke video kaart ik moet gerbuiken voor triple gaming monitor setup. Ik dacht eerst 1 gtx 690 maar toen hoorde ik weer over 2x gtx 680 wat goed schijnt te zijn. Ik vraag daarom ook nog jullie advies even. Ik ben van plan om games zoals shogun 2 te gaan spelen maar ook een crysis 3 en ook games zoals skyrim en battelfield 3. (en natuurlijk de aankomenden next gen games) Ik ga alles het liefst maxed out spelen op 27 inch full hd led schermen van asus. Hopelijk kunnen jullie me helpen alvast bedankt.

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07-2025
Hoeveel topics ga je nog maken?

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-01 23:04
indeed, gast doe gewoon alles bij elkaar in 1 topic. Dat is voor zowel ons als de moderators fijn. :)

TIME TO UPGRADE !!!

Verwijderd

Topicstarter
okey sorry voor de overlast ging liever alle belangrijke vragen 1 voor 1 af volgende keer groot topic dan.

• Nightquest77
En nog een gratis tip: je begrijpt nauwelijks hoe een computer werkt blijkbaar (gezien de vragen in dit, en je andere topic 'Welk moederbord kan 3 schermen aan') dus laat alsjeblieft iemand anders tegen vergoeding je pc samenstellen.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

• rickboy333
Oke dan is het goed :) Het is niet zo heel erg. Elke nieuweling maakt fouten. (verplaats alles naar dit topic klaar) En je moet even het CAA beleid doorlezen, en ook even dit

Maar als je perse 1 videokaart wil voor 3 monitoren. Weet ik niks anders dan een Maxtrog

De Matrox M9120 Plus - Grafische kaart is niet al te duur en kan genoeg monitoren aan. Maar deze staat niet in de pricewatch dus je zult even moeten googelen. (linkjes naar de webshop waar ik hem vandaan had is niet toegestaan)

Als je genoeg ruimte hebt zou ik 2 niet al te dure videokaarten kopen en dan gewoon CrossFire of SLI gebruiken. Dat zou normaal gesproken moeten werken.
Nightquest77 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:41:
En nog een gratis tip: je begrijpt nauwelijks hoe een computer werkt blijkbaar (gezien de vragen in dit, en je andere topic 'Welk moederbord kan 3 schermen aan') dus laat alsjeblieft iemand anders tegen vergoeding je pc samenstellen.
eey niet al te hard zijn he ;( Niemand is geboren met deze kennis. Als hij beter zoekt en meer te weten kan komen over PC's, Wat artikels leest en zich er in verdiept is een pctje samenstellen kinderspel.

Ik kan me wel herinneren wat mijn eerste ervaring was met PC onderdelen. Ik kreeg een nieuwe PC (een pentium 4 ofzo) En ik dacht dat als je er op ademde dat hij dan kapot ging. Dus ik keek in die doos terwijl ik me adem inhield. mooie tijden.,

In elk geval verdiep je in PC's Dingzeef en heel tweakers wil je wel helpen hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door rickboy333 op 15-05-2013 14:49 ]

TIME TO UPGRADE !!!

• Nightquest77
rickboy333 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:45:

Maar als je perse 1 videokaart wil voor 3 monitoren. Weet ik niks anders dan een Maxtrog
Dit is echt een afgrijselijk slecht advies, sorry.

Vrijwel iedere videokaart heeft genoeg poorten om drie monitoren aan te kunnen, en juist die ene die jij kiest is helemaal niet geschikt voor gamen.

[ Voor 20% gewijzigd door Nightquest77 op 15-05-2013 14:48 ]

• rickboy333
Nightquest77 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:48:
[...]

Dit is echt een afgrijselijk slecht advies, sorry.

Vrijwel iedere videokaart heeft genoeg poorten om drie monitoren aan te kunnen, en juist die ene die jij kiest is helemaal niet geschikt voor gamen.
ooh gamen nvm.

Mwa het kan wel. Maar je hebt ook zoiets als support voor beeldschermen (maximaal ondersteunde beeldschermen X zie je bijvoorbeeld in webshops staan). En ik neem aan dat fabrikanten het er niet voor niks bijzetten. (ik neem aan, Als het lulkoek is heb ik weer wat geleerd)

Maar ik had je topic vlug doorgelezen. Vandaar dat ik het game gedeelte oversloeg. Ik dacht dat het over een office PCtje ging.

TIME TO UPGRADE !!!

• Nightquest77
Nee hij wil een 'hardcore' uber monster gaming pc.

Dan kan je beter een HD 7970 kopen, of een GTX680, of een GTX690, of een Titan, of een HD 7990. Het kan allemaal. Maar zelfs met 4 titans (!!) kan je niet alle games in eyefinity op maximaal ultra spelen.

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10-2025
Meeste reguliere videokaarten kunnen maar over 2 poorten tegelijkertijd output geven! Dus ook al heb je 5 aansluitingen zijn er maar 2 bruikbaar.
Dit geldt in ieder geval voor mijn hd6870. Er zijn ook wat speciale videokaarten welke dit wel kunnen zo is er eens een kaart langs gekomen met 5 mini dp aansluitingen speciaal voor Eyefinity setups.
Zou alleen niet weten welke dit nu zijn :)

Kijk goed naar de specs.. aantal aansluitingen != aantal ondersteunde schermen

Verwijderd

Topicstarter
Nightquest77 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:54:
Nee hij wil een 'hardcore' uber monster gaming pc.

Dan kan je beter een HD 7970 kopen, of een GTX680, of een GTX690, of een Titan, of een HD 7990. Het kan allemaal. Maar zelfs met 4 titans (!!) kan je niet alle games in eyefinity op maximaal ultra spelen.
Dankje wel voor de tips sorry dat ik niet even veel als jullie van computers begrijp maar das toch geen reden om het niet te proberen of iets niet te mogen vragen daarom vraag ik het ook. Maar veel mensen die tripel monitor gamen nemen een setje van 2 video kaarten zal ik bijvoorbeeld 2x hd 7970 kopen of maakt dat niet veel verschil in vergelijking met 1 alsnog bedankt voor alle gegeven informatie.

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Dankje wel voor de tips sorry dat ik niet even veel als jullie van computers begrijp maar das toch geen reden om het niet te proberen of iets niet te mogen vragen daarom vraag ik het ook. Maar veel mensen die tripel monitor gamen nemen een setje van 2 video kaarten zal ik bijvoorbeeld 2x hd 7970 kopen of maakt dat niet veel verschil in vergelijking met 1 alsnog bedankt voor alle gegeven informatie.
Lees mijn bovenstaande post maar eens ;) postte tegelijkertijd zowat..

Als een hd7970 over drie poorten output kan geven kan het met een! Maar ik denk niet dat dat zo is aangezien iedereen met twee videokaarten werkt!

• Nightquest77
Hydrosine schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Lees mijn bovenstaande post maar eens ;) postte tegelijkertijd zowat..

Als een hd7970 over drie poorten output kan geven kan het met een! Maar ik denk niet dat dat zo is aangezien iedereen met twee videokaarten werkt!
Ik heb een MSI r7970 lightning, die heeft 4 mini display port en 2 DVI poorten, werkt prima op drie monitoren. Ken iemand die drie monitoren op 1 club 3d 7970 heeft draaien. Je moet gewoon even kijken of er mini display poorten op zitten, dan werkt het sowieso.

Verwijderd

Topicstarter
Hydrosine schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:01:
Meeste reguliere videokaarten kunnen maar over 2 poorten tegelijkertijd output geven! Dus ook al heb je 5 aansluitingen zijn er maar 2 bruikbaar.
Dit geldt in ieder geval voor mijn hd6870. Er zijn ook wat speciale videokaarten welke dit wel kunnen zo is er eens een kaart langs gekomen met 5 mini dp aansluitingen speciaal voor Eyefinity setups.
Zou alleen niet weten welke dit nu zijn :)

Kijk goed naar de specs.. aantal aansluitingen != aantal ondersteunde schermen
Okey bedankt zal ik op letten maar de meest recente video kaarten lijken dit allemaal te ondersteunen zoals ik all zij een gtx 680 of 690 zeggen bij specs drie of zelfs meer beeldschermen te ondersteunen.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:51
Nightquest77 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Ik heb een MSI r7970 lightning, die heeft 4 mini display port en 2 DVI poorten, werkt prima op drie monitoren. Ken iemand die drie monitoren op 1 club 3d 7970 heeft draaien. Je moet gewoon even kijken of er mini display poorten op zitten, dan werkt het sowieso.
Draai jij alle schermen vanaf de displayports en hebben alle drie de schermen een displayport ingang?

In het kort:

Een videokaart kan maar twee signalen versturen via de traditionele VGA/DVI/HDMI output poorten. Het is weliswaar mogelijk om een derde scherm aan te sluiten op een (mini)DisplayPort echter heb je dan wel een actieve displayport adapter nodig.

Dus pak gewoon elke willekeurige kaart en kijk of hij is voorzien van minimaal twee 'traditionele' poorten en minimaal 1 displayport. Als dit het geval is zal je nog een actieve (goed opletten, passief werkt namelijk niet) displayport adapter moeten kopen, afhankelijk van wat voor aansluiting je scherm heeft (dus displayport --> HDMI/DVI)

Voorbeeld van een actieve displayport adapter = pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
Zoals je kunt zien gaat deze naar DVI, je hebt ze naar mijn weten ook gewoon naar HDMI.

[ Voor 40% gewijzigd door Junia op 15-05-2013 15:16 ]

• rickboy333
monster game PC's jaja

Als je wil kan je me PM sturen en dan kan ik je een paar setups geven, en nog wat informatie over PC's. Ik ben natuurlijk ook weet niet master in PC;s bouwen. Maar ik beheers wel de basis.

Een punt om altijd mee te beginnen is de Pricewatch, BBG's En eventueel V&A (een soort marktplaats).

TIME TO UPGRADE !!!

• Nightquest77
Junia schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Het is weliswaar mogelijk om een derde scherm aan te sluiten op een (mini)DisplayPort echter heb je dan wel een actieve displayport adapter nodig.
Volgens mij hoeft dat alleen maar als je een resolutie hebt die hoger is dan 1920x1200. Anders volstaat een passieve adapter ook.

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-01 02:44
je opties zijn
triplehead2go van Matrox => de computer denkt maar 1 output te hebben maar dan wel op een monster resolutie van 5760x1080 wat als je opteld neer komt op 3x 1080p. Dit bakje kost een 300 euro en dan moet je de videokaart(en) nog bijtellen. Voordeel is dat je deze kunt krijgen met 3 maal dvi output

andere optie is AMD Eyefinity. Nadeel is dat je verplicht bent om displayport te gebruiken dus je monitors moeten dit ondersteunen. Of je moet met displayadapter naar DVI gaan werken maar dit kan nogal duur gaan worden. Je kan van 1 displayport 3 schermen aansturen doormiddel van een portadapter die je apart moet kopen en wss niet al te goedkoop is

Maar wat je ook doet, het is niet simpel om meer dan 2 schermen aan te sturen + om te gamen heb je snelle hardware nodig, voor de grafische kaart(en) + adapters alleen al ga je zo de 1000 euro overheen & om het achteraf in te stellen en de games werkend te krijgen zal ook niet altijd even gemakkelijk zijn (immers meeste games ondersteunen dit niet)

bottemline is, als je er zelf niet veel van kent, ofwel ga je heel goed moeten inlezen op oa onderstaande links ofwel vraag je het aan iemand met kennis ter zake.

Eyefinity
Matrox

[ Voor 14% gewijzigd door sprankel op 15-05-2013 15:25 ]

• Junia
Nightquest77 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Volgens mij hoeft dat alleen maar als je een resolutie hebt die hoger is dan 1920x1200. Anders volstaat een passieve adapter ook.
Ik 'weet vrij zeker' (niet helemaal zeker dus :9 ) dat dit niet zal werken. Als je vanaf de displayport op je videokaart rechtstreeks naar een monitor gaat die ook over een displayport beschikt zal je geen adapter nodig hebben. Echter, naar mijn weten hebben de meeste monitoren nog geen displayports en wanneer vanaf displayport --> andere uitgang dan displayport gaat zul je altijd een actieve adapter nodig hebben.

Iemand die hier wat meer info over geeft:
http://www.overclock.net/...ayport-adapters-the-truth
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:23:
je opties zijn
...............
andere optie is AMD Eyefinity. Nadeel is dat je verplicht bent om displayport te gebruiken dus je monitors moeten dit ondersteunen. Of je moet met displayadapter naar DVI gaan werken maar dit kan nogal duur gaan worden. Je kan van 1 displayport 3 schermen aansturen doormiddel van een portadapter die je apart moet kopen en wss niet al te goedkoop is
............

Eyefinity
Matrox
Als hij gewoon twee monitoren aansluit via de traditionele DVI/HDMI en 1 monitor aansluit d.m.v. een displayport met actieve displayport adapter (de adapter kost +- 25€) is hij ook klaar. Ik zie niet, naast de 25€ kostende adapter, wat hier zo duur aan is. Het enige waar OT aan moet denken is om een videokaart te kopen met zowel twee 'traditionele' poorten als minimaal 1 DisplayPort.

(Mijn ervaring met AMD kaarten, ik draai zelf ook een triple screen setup. Geen idee hoe het met Nvidia zit)

[ Voor 43% gewijzigd door Junia op 15-05-2013 15:29 ]

• Nightquest77
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:23:
je opties zijn
triplehead2go van Matrox => de computer denkt maar 1 output te hebben maar dan wel op een monster resolutie van 5760x1080 wat als je opteld neer komt op 3x 1080p. Dit bakje kost een 300 euro en dan moet je de videokaart(en) nog bijtellen. Voordeel is dat je deze kunt krijgen met 3 maal dvi output

Maar wat je ook doet, het is niet simpel om meer dan 2 schermen aan te sturen + om te gamen heb je snelle hardware nodig, voor de grafische kaart(en) + adapters alleen al ga je zo de 1000 euro overheen & om het achteraf in te stellen en de games werkend te krijgen zal ook niet altijd even gemakkelijk zijn (immers meeste games ondersteunen dit niet)
Je hebt AMD Eyefinity en Nvidia Surround. Beide doen ongeveer hetzelfde. Je kunt al je schermen gewoon via mini display port -> display port aansturen. De Dell Ultrasharps hebben een displayport ingang, dus dat is een goede keuze. Er is dan helemaal geen actieve adapter nodig, alleen een kabeltje van 8 euro per monitor. pricewatch: Startech Mini DisplayPort naar DisplayPort

Videokaart moet wel flink sterk zijn, minimaal een HD 7950, of een GTX670. Met deze kaarten zou je al je games op medium-high in eyefinity kunnen spellen. Ultra is alleen weggelegd voor Crossfire 7970 of GTX680 in SLI of een GTX Titan. (of de single pcb varianten: GTX690, HD 7990). Zelfs dan zul je MSAA uit moeten zetten, maar kun je wel alle andere instellingen op ultra laten staan.

Meeste games ondersteunen het wel, maar je kunt op www.wsgf.org kijken voor een uitgebreide geteste lijst met games als je het voor een specifieke game zeker wilt weten. Je ziet hier dat in elk geval alle populaire games prima kunnen omgaan met 3 schermen.

Veel succes er mee in elk geval. Ik hoop dat dit je verder helpt.

[ Voor 9% gewijzigd door Nightquest77 op 15-05-2013 15:31 ]

• sprankel
Maar ik vraag mij af of de topic starter wel weet hoeveel dit gaat kosten, pas op mij niet gelaten maar als je echt wilt gaan gamen en er liefst nog wat Anti alias en dergelijke wilt gebruiken spreek je toch al snel over een computerbak van minstens 2000 euro zonder ook maar iets bij. Dus schermen inclusief ga je zo de 3000 euro over.

En shogun 2 op 3 schermen op full hd alles maxed out spelen? Ik zet er geld op dat dit zelf met de snelste en beste hardware van dit moment niet gaat lukken.

• Junia
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:33:
Maar ik vraag mij af of de topic starter wel weet hoeveel dit gaat kosten, pas op mij niet gelaten maar als je echt wilt gaan gamen en er liefst nog wat Anti alias en dergelijke wilt gebruiken spreek je toch al snel over een computerbak van minstens 2000 euro zonder ook maar iets bij. Dus schermen inclusief ga je zo de 3000 euro over.

En shogun 2 op 3 schermen op full hd alles maxed out spelen? Ik zet er geld op dat dit zelf met de snelste en beste hardware van dit moment niet gaat lukken.
Ah, ik had je verkeerd begrepen. Wat je hierboven aangeeft klopt inderdaad.
Nogmaals edit: geen idee m.b.t. je laatste opmerking over Shogun.

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 15-05-2013 15:41 ]

• Nightquest77
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:33:

Als je zijn andere topics leest zie je dat hij een budget heeft van 2500 euro ofzo. Ik heb zelf een vergelijkbare setup in mijn game kamer, en ik denk dat het hem zeker gaat lukken met dat budget. Als hij zich tenminste niet te veel laat aanpraten, want de TS heeft wel veel geld beschikbaar, maar er ontbreekt veel kennis.

En dat over shogun 2, dat gaat echt wel lukken, dus ik zou er niet te veel geld om wedden als ik jou was. Met een enkele titan kan dat namelijk al, dus met een 7970 in crossfire ook:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/photos/Shogun2-graph_original.png

[ Voor 7% gewijzigd door Nightquest77 op 15-05-2013 15:40 ]

• sprankel
shogun 2 maxed out lukt nog niet op een 7870 CF setup met 1 monitor op 1080p en dat haalt rond de 12 000 3dmark11 punten. En dan beschouw ik de optie Tessellation nog als niet bestaand aangezien deze aanvinken gelijk staat aan minstens de helft van je performance afgeven. (ja akkoord, alles staat op ultra en je moet enkel de Anti alias wat minderen, HDR uitschakelen en dan lukt het wel maar maxed out == maxed out) En jij wilt dat op 3 schermen gaan draaien maxed out? Veel succes ermee.

Nu akkoord voor 2500 euro gaat het wel lukken maar alles max out in alle games? dat ga je toch mogen vergeten. Tenzij je voor een dualscreen gaat, dan heb je al wat meer ruimte.

Let wel ik spreek over Shogun 2 Fall of the samurai maar grafisch/engine is deze normaal identiek aan Shogun 2

[ Voor 19% gewijzigd door sprankel op 15-05-2013 15:55 ]

• Nightquest77
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:51:
shogun 2 maxed out lukt nog niet op een 7870 CF setup met 1 monitor op 1080p en dat haalt rond de 12 000 3dmark11 punten. En dan beschouw ik de optie Tessellation nog als niet bestaand aangezien deze aanvinken gelijk staat aan minstens de helft van je performance afgeven. En jij wilt dat op 3 schermen gaan draaien maxed out? Veel succes ermee.
Kijk dan even naar dat plaatje wat ik postte, vriend. Alles maxed out op shogun 2 in eyefinity met 3 schermen.

• sprankel
heb je een bron van die grafiek? Bovendien toont het enkel gemiddelden, de min frames die hij haalt is veel belangerijk. Als hij als je wat in de lucht kijkt 60frames haalt trekt hij het gemiddelde wel mooi omhoog maar als je midden in de actie zit en je hebt nog 10 frames over kan je alsnog een gemiddelde halen van rond de 30

• Nightquest77
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:58:
heb je een bron van die grafiek? Bovendien toont het enkel gemiddelden, de min frames die hij haalt is veel belangerijk. Als hij als je wat in de lucht kijkt 60frames haalt trekt hij het gemiddelde wel mooi omhoog maar als je midden in de actie zit en je hebt nog 10 frames over kan je alsnog een gemiddelde halen van rond de 30
Klopt, ik zeg ook niet dat 1 enkele titan perfect is, maar je zou er nog 1 naast kunnen zetten en dan ben je klaar. Kost wel 2000 euro samen, maar ontkracht wel je verhaal dat er geen hardware bestaat die het kan. Of 3 7970's, of 3 GTX680's het kan allemaal.

Bron: http://www.itproportal.co...-face-off-at-5760-x-1080/

Staan nog veel meer vergelijkingen voor verschillende games op 3 schermen eyefinity. En vergeet niet dat de nieuwste AMD béta drivers er zeker nog 5-15% performance verbetering bij doen.

Hier bij de buren kan je ook nog een review zien waarin 2, 3 en zelfs 4 GTX Titans worden gebruikt en hoe dat performt op drie schermen. http://nl.hardware.info/r...---5760x1080-+-frametimes

[ Voor 12% gewijzigd door Nightquest77 op 15-05-2013 16:08 ]

• sprankel
Dan vermoed ik dat shogun 2 Fall of the samurai extra grafische opties heeft toegevoegd hoewel ik er niet meteen iets van kan terugvinden. Ofwel hebben ze met de updates achteraf grafische opties toegevoegd.

Ofwel zetten ze de slider gewoon op ultra zonder de grafische opties in detail op te vragen want dan staan er enkele opties nog steeds af, deze moeten manueel opgezet worden.

want als een CF systeem dat 12000 punten haalt in 3dmark11 het niet trekt op 1 scherm uit eigen, ervaring framedrops tot 10fps in heel zware gevechten, kan je wel begrijpen dat ik het moeilijk kan geloven dat een titan die 15000 punten haalt het wel zou trekken op 3 schermen. No offence :)

• Nightquest77
sprankel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:13:
Dan vermoed ik dat shogun 2 Fall of the samurai extra grafische opties heeft toegevoegd hoewel ik er niet meteen iets van kan terugvinden. Ofwel hebben ze met de updates achteraf grafische opties toegevoegd.

Ofwel zetten ze de slider gewoon op ultra zonder de grafische opties in detail op te vragen want dan staan er enkele opties nog steeds af, deze moeten manueel opgezet worden.

want als een CF systeem dat 12000 punten haalt in 3dmark11 het niet trekt op 1 scherm uit eigen ervaring framedrops tot 10fps in heel zware gevechten, kan je wel begrijpen dat ik het moeilijk kan geloven dat een titan die 15000 punten haalt het wel zou trekken op 3 schermen. No offence :)
Er bestaat een groot verschil tussen synthetische benchmarks zoals 3d Mark, en daadwerkelijke performance in games. Dus daar zou ik niet te veel naar kijken, en gewoon aannemen dat het klopt wat op HEEL ERG VEEL websites staat.

• sprankel
even opgezocht, volgens de review van tweakers heeft fall of the samurai meer detail dan het origineel of maw shogun 2 maxed out is niet gelijk aan shogun 2 fall of the samurai maxed out al kan ik niet meteen het verschil vinden in google.

En 3dmark geeft een indicatie en je mag het niet 1 op 1 overnemen maar dat doe ik ook niet :)

nu los van ons klein meningverschil, om even terug ontopic te komen denk ik dat we wel kunnen overeenkomen over het feit dat met een budget van 2500 je geen bak + 3 schermen gaat kopen om dit soort spellen op maxed out te spelen. En dat geeft hardware.info ook duidelijk weer, voor bf3 heb je 2 titans (=/- 1000 per stuk) nodig en voor crysis 3 staat er zelfs onmogelijk naast bij de vraag of het soepel te draaien is.

Dus de topicstarter zal moeten kiezen, of akkoord gaan met niet maxed-out settings of overwegen naar 2 schermen te gaan of het budget verhogen

[ Voor 20% gewijzigd door sprankel op 15-05-2013 18:20 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:36

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je hebt al meerdere topics lopen. Doe daar gewoon je vragen en niet steeds een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.