Rijdt een Zeekr X LR in Pine Green en werkzaam bij Zeekr EU. Alles wordt op persoonlijke titel beantwoord en is daarom geen officiële communicatiekanaal vanuit Zeekr EU of haar dochterondernemingen.
Als je met HomeCinema set een set van speakers + receiver bedoelt, dan is het niet echt een of/of vraag. Verschil is dat een HomeCinema als alles in een wordt verkocht, met een losse receiver zul je dus zelf de speakers moeten halen.
Kijk nog eens naar je vraag. Zoek zelf eens wat rond en kijk wat anderen halen en waarom. Bedenk een prijs, en stel concrete vragen.
Kijk nog eens naar je vraag. Zoek zelf eens wat rond en kijk wat anderen halen en waarom. Bedenk een prijs, en stel concrete vragen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Als je een simpel thuisbioscoopsetje zou kopen zitten daar vast wel aansluitmogelijkeden op die je kan gebruiken. Zal dan wel met behulp van een kabeltje kunnen van jou audiojack naar een witte/rode-tulpaansluiting.
Er zijn dan wel een aantal zaken waarmee je rekening zou moeten houden. Ten eerste zul je met deze manier van aansluiten slechts stereo geluid hebben, dus geen surround sound. Verder is de geluidskwaliteit van de meeste standaard setjes niet zo geweldig. Een film/serie kijken wil nog wel lukken maar voor muziek is het helemaal niets.
Verder vraag ik me net als LiquidT_NL af wat je precies zoekt; een kant en klaar setje (wat kwalitatief minder is) of een losse receiver waarbij je zelf speakers koopt (wat kwalitatief veel beter kan zijn)? En wat is je budget?
Er zijn dan wel een aantal zaken waarmee je rekening zou moeten houden. Ten eerste zul je met deze manier van aansluiten slechts stereo geluid hebben, dus geen surround sound. Verder is de geluidskwaliteit van de meeste standaard setjes niet zo geweldig. Een film/serie kijken wil nog wel lukken maar voor muziek is het helemaal niets.
Verder vraag ik me net als LiquidT_NL af wat je precies zoekt; een kant en klaar setje (wat kwalitatief minder is) of een losse receiver waarbij je zelf speakers koopt (wat kwalitatief veel beter kan zijn)? En wat is je budget?