[PW] Huawei Ascend Honor 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik was op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon, en kwam deze telefoon tegen
2GB: pricewatch: Huawei Ascend Honor 2 Wit, Zwart
1GB: pricewatch: Huawei Ascend G615 Zwart

Nou staat er bij de specificaties dat het om de 2GB variant gaat, maar belsimpel geeft aan dat het 1 is. Nou word in de pricewatch als ik die 2 vergelijk ook het verschil uitgewezen tussen de videocamera's. De 1 GB versie kan 1280*720 en de 2 GB 1920*1080. Op de belsimpel website word aangegeven dat wel 1920-1080 kan opnemen, maar dat het 1GB werkgeheugen heeft.

Is dit een fout in de Pricewatch, of heeft belsimpel verkeerde informatie op zijn website staan?

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt zelf de specificaties verbeteren en dat insturen, maar enige verschil tussen deze modellen is het ram geheugen, voor de rest zijn ze precies hetzelfde en beide kunnen gewoon 1080p opnemen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Oke bedankt, dat was wat ik wou weten.

Misschien dan een domme vraag, maar het gaat dan gewoon om een winkel die bij het verkeerde product staat, is dit ook aan te passen door mij?

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Als er een winkelkoppeling en/of prijs fout is, kan je dat melden door met je muis over de totaalprijs te gaan en in de popup op 'Onjuiste prijs melden' te klikken (ondanks dat er 'prijs' staat, kan je dit ook prima gebruiken om foute koppelingen te melden), waarna je je melding kwijt kan :)

Zo te zien is de koppeling met Belsimpel.nl inmiddels juist, mocht ik toch bijziend zijn, kan je het alsnog melden volgens bovenstaande stappen :)