Hallo medetweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, ik heb al een beetje rond gekeken.
Mijn eisen zijn dat hij draagbaar is, liefst kleiner dan 15,6", moet regelmatig mee naar school.
Dat er een spelletje op gespeeld kan worden maar dit hoeft niet op ultra me AA x16 ofzo gewoon een spelletje op med. vind ik goed.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor school, SSD is optioneel, eventueel zet ik deze er zelf later in dus geen must.
En dit alles voor een max. van €650,-.
Ik heb zelf dus even gekeken en kom op de volgende 4 uit:
pricewatch: Acer Aspire V5 G-53316G50Mass
pricewatch: Lenovo IdeaPad S400-MAY4JMH
pricewatch: Asus K56 Series K56CB-XX005H
pricewatch: Acer Aspire S3-391-33224G52add
Graag hoor ik jullie mening en eventuele alternatieven
Mijn voorkeur gaat in dit geval echter wel uit naar de Asus, dit om zijn GPU (toch leuk om een spelletje op hoger als med. te zetten) CPU en prijsverhouding!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, ik heb al een beetje rond gekeken.
Mijn eisen zijn dat hij draagbaar is, liefst kleiner dan 15,6", moet regelmatig mee naar school.
Dat er een spelletje op gespeeld kan worden maar dit hoeft niet op ultra me AA x16 ofzo gewoon een spelletje op med. vind ik goed.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor school, SSD is optioneel, eventueel zet ik deze er zelf later in dus geen must.
En dit alles voor een max. van €650,-.
Ik heb zelf dus even gekeken en kom op de volgende 4 uit:
pricewatch: Acer Aspire V5 G-53316G50Mass
pricewatch: Lenovo IdeaPad S400-MAY4JMH
pricewatch: Asus K56 Series K56CB-XX005H
pricewatch: Acer Aspire S3-391-33224G52add
Graag hoor ik jullie mening en eventuele alternatieven
Mijn voorkeur gaat in dit geval echter wel uit naar de Asus, dit om zijn GPU (toch leuk om een spelletje op hoger als med. te zetten) CPU en prijsverhouding!