Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 08:44
Beste mensen,

De tablet van mijn moeder een Difrnce DIT8010, wil niet meer opstarten. Je krijgt 2 maal het difrnce logo voor enkele seconden in beeld en daarna schakeld het apparaat zich weer uit.

Via google ben ik er achter gekomen dat de combinatie powerknop met vol - (min) je een harde reset kan geven. Alle gegevens weg, maar dat is geen probleem. We komen er momenteel ook niet aan.

Echter als ik dit doe krijg ik een Droid, liggend op zijn rug, met het kleptje op zijn buik open, waarboven een rood driehoekje met een uitroepteken in. Als ik de tablet even laat liggen start hij vanzelf opnieuw op met gevolg dat ik wederom een zwart scherm krijg te zien.

Op andere sites heb ik gelezen dat je hierna op home zou moeten kunnen drukken en je dan verder kan.....
Buiten dat me dit apart lijkt, heeft de tablet alleen de softwarematige knoppen.

Ook aan de laptop hangen heeft geen zin. De tablet is niet te benaderen. Wie weet een oplossing?

edit: Faq, manual, google en tweakers natuurlijk eerst bekeken

[ Voor 3% gewijzigd door key op 14-05-2013 18:55 ]

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 08:44
Topic kan op slot, via een motorola forum uitgevonden hoe verder te kunnen. Voor de liefhebbers:
Powerbutton en de vol - toets
Na de android met het rode driehoekje powerknop en heel kort de vol + toets.
Daarna kom je in het gewenste menu. Daar alles terug gezet en alles werk weer, Topic kan dicht!