Ik heb sinds kort dat het beeld en het geluid niet goed synchroon lopen bij HD TV of een opname.
Als ik een opname doorspoel loopt het helemaal raar, dan moet ik hem 2x kort op pauze zetten om het weer een beetje kloppend te krijgen, maar echt goed wordt het niet.
Wat heb ik?
Philips TV
Humax 5200c
Philips HT set
PS3
Hoe zit het aangesloten?
De Humax zit via HDMI op de TV, net als de PS3.
De TV zit vervolgens via een COAX audio kabel op de HT set aangesloten voor het geluid.
De interne speakers van de TV staan uitgeschakeld.
Alles werkte eerst prima zonder problemen. Dit was echter wel bij Digitale TV, HD was nog niet beschikbaar.
Sinds kort heb ik een nieuwe provider gekregen (werd overgenomen door CAIWAY), nu zijn er dus ook HD zenders beschikbaar.
Sinds deze wijziging loopt het niet goed synchroon.
Wat heb ik gedaan helaas zonder resultaat?
Humax heb ik laten updaten naar de laatste software die op het netwerk staat.
Humax heb ik naar factory defaults gereset
Op de TV de setting audio vertraging aan/uit gezet, er veranderd wel iets, maar het wordt niet zoals het hoort.
Hetzelfde geld voor de Humax audio vertraging.
Signaalsterkte is ongeveer 45 tot 50%.
De signaal kwaliteit is 100%.
Iemand tips wat ik nog kan doen?
Als ik een opname doorspoel loopt het helemaal raar, dan moet ik hem 2x kort op pauze zetten om het weer een beetje kloppend te krijgen, maar echt goed wordt het niet.
Wat heb ik?
Philips TV
Humax 5200c
Philips HT set
PS3
Hoe zit het aangesloten?
De Humax zit via HDMI op de TV, net als de PS3.
De TV zit vervolgens via een COAX audio kabel op de HT set aangesloten voor het geluid.
De interne speakers van de TV staan uitgeschakeld.
Alles werkte eerst prima zonder problemen. Dit was echter wel bij Digitale TV, HD was nog niet beschikbaar.
Sinds kort heb ik een nieuwe provider gekregen (werd overgenomen door CAIWAY), nu zijn er dus ook HD zenders beschikbaar.
Sinds deze wijziging loopt het niet goed synchroon.
Wat heb ik gedaan helaas zonder resultaat?
Humax heb ik laten updaten naar de laatste software die op het netwerk staat.
Humax heb ik naar factory defaults gereset
Op de TV de setting audio vertraging aan/uit gezet, er veranderd wel iets, maar het wordt niet zoals het hoort.
Hetzelfde geld voor de Humax audio vertraging.
Signaalsterkte is ongeveer 45 tot 50%.
De signaal kwaliteit is 100%.
Iemand tips wat ik nog kan doen?