Hulp bij webshop selectie

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi tweakers,

Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise op het gebied van webshops. Uiteraard heb ik zelf onderzoek gedaan maar zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Het aanbod is gigantisch en de verschillen zijn moeilijk te vinden.

Voor een kleine en nog-niet-bestaande onderneming heb ik een webshop. Allereerst wil ik beginnen met een informatieve front end waar uiteindelijk (2-3 maanden) gelinkt kan worden naar een webshop (zelfde domeinnaam)
De webshop zal niet meer dan 20 producten bevatten en moet verschillende betaald methodes ondersteunen.

Mijn vraag: Is er iemand van jullie die hier midden in zit? Of die zelf (ooit) een webshop heeft (gehad) en bereid is om mij daarin weg wijs te maken?

Alvast bedankt.

Completa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie eigenlijk maar 1 ding in je topic en dat is dat je op zoek bent naar iemand die je wil helpen. Als je nu je daadwerkelijke vragen had gepost hadden we nog wat gekund met je topic, maar dit is gewoon werving en daarvoor kun je hier terecht: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Wil je, hier op GoT, geholpen worden (door ons mee te laten denken) dan zul je je concrete vragen moeten posten, en dan wel graag zoals het hoort: laat zien wat je al gezocht/gevonden hebt, wat je zélf hebt geprobeerd, wat er wel/niet aan beviel etc. etc. Zie daarvoor ook onze beroemde Quickstart.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.