Hoi adjes,
Ik lees nu de zoveelste klacht op het forum over de agressieve reclames op Tweakers. Zelf heb ik een abo en hier geen last van, maar als ik de screenshots zo zie is het wel erg.
Ik snap dat jullie de reclame's nodig hebben om te kunnen blijven bestaan, maar ik had een idee om buiten zo veel reclame om toch geld te blijven verdienen.
Maak een abo meer aantrekkelijk, en promoot ermee.
Op het moment is het abo redelijk diep weggestopt en hebben niet al te veel mensen een abo, terwijl jullie er volgens mij meer aan verdienen per persoon dan reclame's. Ik klik(te) iig nooit op de reclame's.
Zolang er genoeg voordelen aan een abo zitten (naast geen reclame) zullen denk ik meer mensen een abo nemen, zeker de mensen die er al langer opzitten. Daarna is misschien de reclame te verminderen en is iedereen blij?
Een paar ideeën voor de abo-voordelen:
• UBB tags als [mo] enkel voor abo's (snel voordat iedereen dan gaat klagen
)
• TWK 6 stijl terug
• Meer bèta tests? (bijv. voor elke round-up alles testen?)
• Meer inspraak in nieuwe features?
• Meer voorrang bij feat-requests (misschien niet wenselijk...)
• Iemand?
Graag jullie meningen, abo's en non-abo's!
Ik lees nu de zoveelste klacht op het forum over de agressieve reclames op Tweakers. Zelf heb ik een abo en hier geen last van, maar als ik de screenshots zo zie is het wel erg.
Ik snap dat jullie de reclame's nodig hebben om te kunnen blijven bestaan, maar ik had een idee om buiten zo veel reclame om toch geld te blijven verdienen.
Maak een abo meer aantrekkelijk, en promoot ermee.
Op het moment is het abo redelijk diep weggestopt en hebben niet al te veel mensen een abo, terwijl jullie er volgens mij meer aan verdienen per persoon dan reclame's. Ik klik(te) iig nooit op de reclame's.
Zolang er genoeg voordelen aan een abo zitten (naast geen reclame) zullen denk ik meer mensen een abo nemen, zeker de mensen die er al langer opzitten. Daarna is misschien de reclame te verminderen en is iedereen blij?
Een paar ideeën voor de abo-voordelen:
• UBB tags als [mo] enkel voor abo's (snel voordat iedereen dan gaat klagen

• TWK 6 stijl terug

• Meer bèta tests? (bijv. voor elke round-up alles testen?)
• Meer inspraak in nieuwe features?
• Meer voorrang bij feat-requests (misschien niet wenselijk...)
• Iemand?
Graag jullie meningen, abo's en non-abo's!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI