Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gunny_vds
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 19:22
Mijn huidige Sony Xperia Mini Pro is defect, dus ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone.
Deze moet echter in een normale broekzak passen en dus stelt de vraag zich welke smartphones met een scherm afmeting <4" er zowat beschikbaar zijn die nog steeds "mee" zijn met de huidige releases (dus Android 4.1 min of WP8)?

Ik heb geen probleem met de chinese telefoons maar zie dat als je daar een redelijke hardware spec wil,
je vlotjes boven de 4.5" gaat qua scherm, en dat zie ik echt niet zitten.

Of om het misschien anders te zeggen: wat is voor jullie het max. formaat die nog vlot te gebruiken valt en ook zonder schade in de broekzak kan verdwijnen (en die dus NIET met uithalen als je wil gaan zitten omdat je bang bent dat em gaat breken...).

Thanks!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb een One X met een 4,7" scherm en daar heb ik echt nooit last van in mijn broekzak, misschien draag jij strakkere broeken of met kleinere zakken maar lijkt mij dat dit in elke broek wel past.
Alleen oppassen met sleutels, maar met zitten blijft hij 9/10 gewoon in de broekzak zitten.

Last.fm | Code Talks

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Lang leve de filters in de pricewatch, alle telefoons met Android 4.1 of 4.2, WP8 en een scherm van 4" of kleiner:
http://tweakers.net/categ...8nczBikKDexQslKyUSptrYWAA

Daar moet vast iets tussenzitten. Eventueel kan je nog verder filteren natuurlijk op resolutie, processorsnelheid, aantal cores, etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Xiaomi mi2 met snapdragon pro, een top processor dus, en een goed 4,3 inch scherm.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Mijn HTC One met 4,7 inch scherm zit goed in mijn broekzak. Ook als ik ga zitten past het precies plat tegen mijn been aan (een phablet zou niet meer passen denk ik).

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
De s4 mini? 4,3 inch, goede processor en de rest is ook wel goed.

steam: failsnail, Letterbox

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zelf had ik hetzelfde 'probleem', ben zelfs van een Xperia U terug gegaan naar een Xperia Mini. Als ik nu zou moeten kiezen zou het een Lumia 620 worden, WP8 loopt daar soepel op (zoals op elk toestel), en het formaat is prima te doen (ik heb hem 'gepast').

[ Voor 25% gewijzigd door zacht op 20-05-2013 13:29 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ben nu in de race voor een toestel van max 120mm bij 62mm. Tot dusver enkel de desire X en Lumia 620 (met redelijke specs en in Nederland verkrijgbaar)

[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 31-05-2013 17:30 ]

• zacht
  • Niet online
Misschien niet wat je zoekt, maar kan nog meer dan behoorlijk mee, en past binnen je afmeting grenzen: iPhone 4s

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En wat heeft dat met Android te maken?

• zacht
  • Niet online
Niets, maar de OP kijkt ook naar WP8, dus ik dacht 'wie weet'.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb zelf de Samsung Galaxy SIII mini met 4" scherm.
Deze is perfect qua "klein zijn" maar met toch aardige specs en android 4.1

Want a cookie?!

• zacht
  • Niet online
Mocht je nog geduld kunnen opbrengen dan zou je voor deze kunnen gaan.

http://www.gsmarena.com/o...720p_screen-news-6189.php
Pagina: 1