Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ouch like no-one saw THAT one comingOp maandag 04 juni 2001 13:24 schreef BBQ-Man het volgende:
Dan knijp je waarschijnlijk te hard in je muis !
Ergens lopen kloten met je CPU priorities? Dat ie 100% trekt op je scroll button?
Is het een piep via je speakers of je systeemspeaker?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nee ik heb hem zo uit de winkel vandaan
maar hoe kan ik dat zien dat hij daarop zo veel nodig heeft
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Was maar ff snel het eerste wat in mij opkwam hoor. heb je win9x of W2k?Op maandag 04 juni 2001 13:33 schreef Blackhole het volgende:
Nee ik heb hem zo uit de winkel vandaan![]()
Ik draai onder win 2K met 128 MB ram en HD van maxtor 30gig 7200
Dan zou je ff CTRL-SHIFT-ESC kunnen doen en een bij performance (prestaties) kunnen kijken of je CPU helemaal omhoog gaat bij het scrollen.
Zo'n piepje is vaak dat het systeem je input niet bij kan houden. Weet niet zeker of dat ook typisch hardware matig kan zijn.
Zo'n piepje is vaak dat het systeem je input niet bij kan houden. Weet niet zeker of dat ook typisch hardware matig kan zijn.
Met een beetje ruw door scrollen kom ik wel aan de 100
maar gaat ie dan ook piepen?Op maandag 04 juni 2001 13:42 schreef Blackhole het volgende:
Met een beetje ruw door scrollen kom ik wel aan de 100
is het dat piepje waar ik ook last van heb?
niet uit de pcspeaker/buzzer/geluidskaart maar ergens uit de pc...maar waar???
ik heb het ook als ik verkenner/ie gebruik....
andere programmas eigelijk niet geloof ik
maare me pc staat weer dicht sinds kort, enne onder me bureau, dus ik hoor t nou niet echt meer.....
niet uit de pcspeaker/buzzer/geluidskaart maar ergens uit de pc...maar waar???
ik heb het ook als ik verkenner/ie gebruik....
andere programmas eigelijk niet geloof ik
maare me pc staat weer dicht sinds kort, enne onder me bureau, dus ik hoor t nou niet echt meer.....
Pagina: 1