Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug?]FP reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:10

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Beste devvers,

Volgens mij is dit ongeveer een week of 4 geleden ook al naar voren gebracht ten tijde van de Cool Blue reclame weken, maar vandaag stoor ik mij toch in dermate wijze aan wat ik zie dat ik het een topic waardig vind. Op mijn werk zit ik op een wat kleinere laptop met een resolutie van 1280*800. Ik weet het, dat is geen killer resolutie maar op genoeg websites is daar genoeg content mee te zien. Op de frontpage is dat hier een stuk minder, zie het voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/300h8ad.jpg
Overigens mijn excuses voor het slechte paintwerk ;)

Vinden jullie dit nog kunnen? Ik vind het eingelijk too much. En ja, die banner onderaan zal maar 1x per session worden weergegeven, maar je komt nu op een website en het enige wat je ziet is reclame en 4 grote blokken boven je. Die tracker zie je normaal niet eens als je voor de eerste keer hier komt en deze niet aan heb staan.

Nu zat ik te denken, wat valt hier aan te doen. Het is nou eenmaal niet een erg hoge resolutie, echter wat valt er te zeggen voor verticaal geplaatste reclame bij een resoutie die kleiner of gelijk is aan 1280*800 . Dan kun je als nog redelijk wat content aanbieden en heb je niet het gevoel dat je op een of andere irritante website binnenkomt.

Ben benieuwd naar jullie reactie!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik heb het doorgegeven aan de marketingafdeling :) thanks voor het melden!

Dit topic is gesloten.