Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feedback] NIeuwe professionele website

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• elmoes12
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 19:50
Beste Tweakers,

Zojuist is er voor ons een volledig nieuwe website gemaakt. Nu zitten hier mensen die verstand hebben van techniek en ontwerpen en zou daarom ook aan jullie willen vragen of het er allemaal zo goed uitziet?

Op het eerste gezicht denk ik wel, maar misschien zijn er hier mensen die verder kunnen kijken.

*snip*

Met vriendelijke groet,
Ronald B

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 14-05-2013 14:57 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tot hoever terug gaan jullie qua versie met browserondersteuning? Ik zit hier op FF3 (extreme outdated) en eigenlijk knalt de hele website door elkaar/onder elkaar

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 14-05-2013 12:56 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• elmoes12
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 19:50
Bedankt Ronald! Volgens onze website bouwer moeten alle browsers worden ondersteund. Heb je vraag direct teruggekoppeld,

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Ontwerp

De header en footer vind ik beide wat rommelig. Er staat wel erg veel informatie in en vooral veel verschillende navigatie mogelijkheden. Soms ontkom je er niet aan, maar dan is het een idee om dat te scheiden met een header afbeelding, dat bakent wat meer af.
De footer is snel rommelig, dat is best een moeilijk om netjes te houden. Er staan al 7 elementen die iets doen met social media. Er staat gewoon een link naar de verschillende Social media, maar ook meteen een 'Like' en dergelijke, Een beetje teveel van het goede misschien.

Bron bekijken

Niet echt veel aan op te merken, combined CSS en JS zou een idee zijn en ook voor Facebook heb je maar eenmaal de //connect.facebook.net/nl_NL/all.js#xfbml=1 nodig en volgens mij zie ik er twee. Wat optimalisaties dus, verder is het volgens mij wel in orde.

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 15:53

MrBrown

Reservoir Dog

Als ik een foute gebruikersnaam en wachtwoord invul krijg ik geen feedback, kan wat verwarrend zijn.