Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een vodafone abbonement en zou dus eigenlijk een maximale snelheid van 14.4 Mbps moeten halen maar hier kom ik nooit aan ,meestel rond de 2 a 3 Mbps. Tevens heb ik nog geen goede 3G dekking in tegenstelling wat op de dekkingskaart van Vodafone staat.

Nu was ik aan het denken om over te stappen op een Simyo abbonement maar nu vraag ik me af omdat de maximale snelheid bij Simyo gelockt zit op 2 Mbps of de snelheid die ik haal ook maar 0.33 Mbps is of dat bij Simyo wel ge beloofde snelheid gehaald wordt. Iemand hier ervaring mee?

Verder heb ik nog een vraag. Als ik geen wifi heb gebruik ik mijn gsm vooral om te surfen, mail te checken en eventueel een filmpje van whatsapp te downloaden. Wat voor snelheid zou ik dan nodig moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36
Ik heb even snel getest een haal bij Simyo download: 1.94 Mbps en upload: 0,21 Mbps (3 van de 5 streepjes bereik op mijn iPhone).

Er is een Ervaringen met Simyo - telecomaanbieder via KPN topic wellicht is daar nog meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb zelf Simyo en ik kan in ieder geval melden dat bij mij in de regio (Oost-Twente) de dekking van Simyo wel een stuk beter is dan die van Vodafone wat er automatisch toe lijdt dat het internet over het algemeen gewoon sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Top bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:42
is er iemand die mij kan vertellen wat de huidige 3g snelheden zijn bij simyo ?
bij simyo staat tot 14.4 mbit maar zijn er ook mensen die dit halen. ik heb op dit moment telfort maar zou graag overstappen op simyo omdat dit goedkoper is maar dan moet er wel een fatsoenlijke 3g snelheid zijn.