Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zijn jullie ervaringen met Azerty en ze service?
Ik heb in maart drie semiprofessionele ASUS PA248Q monitoren gekocht (voor bijna €1200!!) en twee van ze had problemen.
Een was na twee weken vervangen, maar de andere zit na 6 weken nog steeds in de service loop.
In de eerste instantie hebben ze de monitor terug gestuurd zonder iets te doen, en zonder mij te vragen voor verder informatie, en nu moet ik waarschijnlijk nog 4 weken wachten voor dat ik wat terug hoort.

Normaal kan je direct terecht bij ASUS de probleem oplossen, maar door dat Azerty ‘andere’ inkoop kanalen gebruik vervalt de Nederlandse ASUS garantie!!!

Na twee maanden heb ik deze monitor maar ander half week kunnen gebruiken, en ik heb die nog niet terug.
Je zouden ‘wat’ service kunnen verwachten als je drie monitoren kopt voor €390 per stuk.

Of zie ik dit verkeerd?
Of is dit gewoon de service en kwaliteit die je kan verwachten met de dure ASUS monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:31

vhal

ಠ_ಠ

Ondanks dat ik nu weer een Asus 7950 videokaart heb, ben ik niet echt te spreken over de manier van aftersales van Asus hetgeen je ook terug kan vinden van andere users in de diverse Asus Transformer tablet topics. Spontaan scheurende schermen, traagheid reparaties, geen coulance, dure reparatiekosten e.d.

Mijn ervaringen met Azerty zijn overigens goed. Ook met aftersales waar ik zonder morren binnen 2 weken incl verzending heen en terug een nieuwe voeding kreeg opgestuurd toen mijn oude unit bij bepaalde fansnelheden resoneerde.

Wat overigens ook in den treuren is gezegd tegen anderen. Jij hebt die monitor bij Azerty vandaan en niet bij Asus NL (of welke lokatie dan ook). Ik zou Azerty eens vriendelijk doch dringend verzoeken om tot een oplossing te komen. Een tip die ik je kan geven; wees vriendelijk en redelijk en deuren gaan voor je open. Een tijd van 4 weken vind ik overigens wel erg lang...

Of jouw ASUS PA248Q monitoren slecht zijn? Ik durf dat niet te zeggen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasbas
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 15:54
Ik ben tot nu toe erg tevreden over de service van Azerty.

Ben nu bezig met het bouwen van een pc, had een foutje gemaakt in de bestelling. 2 minuutjes gebeld, probleem opgelost. Nu kreeg ik twee dagen geleden mijn bestelling, was ik zo dom geweest een processor te bestellen met het verkeerde socket. Hier kwam ik overigens achter toen ik de verpakking al opengemaakt had. In ieder geval een service aanvraag gedaan en de processor opgestuurd. De volgende dag kreeg ik een mailtje met het bericht dat ik 100% van het aankoopbedrag zou terugkrijgen en of ik het wilde omwisselen met een ander product. Nu heb ik dus geantwoord met het artikelnummer. 10 minuutjes later kreeg ik een bevestigings mail dat ik de processor met het juiste socket zou ontvangen en nog het prijsverschil terug zou krijgen op mijn rekening.

Al met al zeer goede service, de volgende keer bestel ik zeker weer bij Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar hebben we shopreviews voor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.