Toon posts:

MacbookPro 2010 13" accu kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleemje met m'n Macbookpro 2010 13". Tot een paar week terug deed hij het prima. Totdat ik al mijn WiFi en datum instellingen verloor nadat ik mijn Macbook had uitgeschakeld en weer in schakelde.

Maar sinds een week zijn de problemen vervelender. M'n macbook valt spontaan uit wanneer deze niet op de netvoeding is aangesloten. Het gebeurt echt uit het niets, met de piep die je ook hoort wanneer de HD gelockt wordt.
Dit terwijl het accu percentage nog ver boven de 40% staat.
Ik hoop dat het aan de accu ligt...
Op de netvoeding werkt alles namelijk prima
  • Als ik kijk bij de accustaat, staat daar: 'vervang nu'
  • iStat geeft aan dat de battery health nog 33% is. En dat de battery zo'n 1416 cycles heeft gehad
Kan iemand mijn vermoeden bevestigen?
Ik hoop namelijk dat het alleen aan de accu ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 23:27
Ik weet wel zeker dat het aan de accu ligt ;-) Maar er is uiteraard nog altijd een kleine kans dat het een ander (mechanisch) probleem is. Je kan hem gelukkig zelf vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
accu vervangen ;) dat vervang nu is niet voor niets..

ik heb een accu die volgende week vervangen word.. van 100% naar 0% in 15 minuten..:)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus wel de accu :P
Wat is een verstandige keuze. Een originele accu er in laten zetten, of zelf een imitatie accu van ebay halen. Zijn die imitatie accu's echt veel slechter?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd te veel gedonder heb gehad met m'n macbook :(