Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug][GoT] Source view afgekapt als te breed

Pagina: 1
Acties:

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij het bekijken van sommige topics in het programming forum word er soms code geplaatst met behulp van de code tags. Nu is het soms dat die code vrij breed is en dus buiten het kader van een reactie valt. Als dat gebeurd word het code blok niet netjes voorzien van een scroll balk maar gaat hij gewoon door en zie ik dus een deel ervan niet, zoals hier te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tVOgrXE.png?2
Link naar reactie: P-Storm in "\[C#] Refactoren lukt niet"

Ik heb deze afbeelding gemaakt vanaf Chrome 26.0.1410.63 op Ubuntu 13.04, 32 bit. Ik heb hiervoor alle plugins in chrome uitgezet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

vziw is dat alleen bij het uitklappen of als je "Uitklap codeblokken uitschakelen" hebt aangevinkt in je voorkeuren. Is een bekende issue waar nog eens naar gekeken moet worden. Eigenlijk wilden we wachten totdat de vernieuwde layout van topics eens op de rol zou worden gezet, maar helaas laat dat nog op zich wachten...

Intentionally left blank

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat is inderdaad de reden, had geen idee dat die instelling bestond. Bedankt voor de oplossing.