17,3 inch laptop rugtas

Pagina: 1
Acties:

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hallo medetweakers,

ik ben van plan om voor mijn verjaardag een laptop rugzak te vragen. In de pricewatch komen slechts drie resultaten na voren, twee HP tassen en een Dicota. Nu vind ik deze tassen niet erg mooi, en ik vroeg me af of jullie nog goede tassen weten? Het moet dus echt een rugtas zijn, een gewone schoudertas heb ik al, maar dat is met een dikke 17.3 inch laptop niet echt comfortabel om elke dag mee naar school te gaan....

Verwijderd

http://www.travelbags.nl/...paign=Business+%26+Laptop ben ik erg tevreden over, is lekker ruim. Ik gebruik hem met een 15" laptop, maar er is zeker genoeg ruimte voor een 17". Hij is niet goedkoop, maar goed waterdicht en zit lekker op mijn rug.

• Haribo112
  • Niet online
Op de site staat inderdaad dat het een 17 inch tas is. Maar zou een 17,3 inch dan wel passen? Die 0,3 inch maakt vast uit...

Verwijderd

Sorry voor de late reactie
Ja een 17.3 past, 15" bedoel ik eigenlijk ook 15.6" mee. Een alienware 17.3" past er in, dus zo'n beetje iedere 17.3" zou prima moeten passen. Als je wil zou ik morgen een foto kunnen uploaden met mijn laptop erin, er is echt genoeg ruimte.

• Haribo112
  • Niet online
Bedankt voor het meedenken, de tas is besteld. :)