Geen idee wat ik gedaan heb, werkte dualboot (bootcamp via hackintosh en windows
en nu boot windows 8 alleen met een taskbar + wallpaper die leeg is. Geen icoontjes niks,.
Als ik vervolgens ctrl-alt-del doe krijg ik wel alles te zien, maar ik kan metro gui niet openen...
Erg irritant, voor ik voor de zoveelste keer windows opnieuw installeer + bootcamp instel etc graag advies. Kan ik hier nog iets aan doen?
Wat ik gedaan heb:
- Bios update Q77M-2DH naar F2 versie, wellicht heeft het hiermee te maken
- wat lopen kloten met hackintosh bootloader.
Als ik safe boot doe, met minimale services werkt alles wel goed? Ik kom er echter niet achter waar het aan ligt (met normale boot)
Ik vermoed echter dat het hier niet aan ligt. Ik vind wel soortgelijke problemen via google, maar geen oplossing
Als ik vervolgens ctrl-alt-del doe krijg ik wel alles te zien, maar ik kan metro gui niet openen...
Erg irritant, voor ik voor de zoveelste keer windows opnieuw installeer + bootcamp instel etc graag advies. Kan ik hier nog iets aan doen?
Wat ik gedaan heb:
- Bios update Q77M-2DH naar F2 versie, wellicht heeft het hiermee te maken
- wat lopen kloten met hackintosh bootloader.
Als ik safe boot doe, met minimale services werkt alles wel goed? Ik kom er echter niet achter waar het aan ligt (met normale boot)
Ik vermoed echter dat het hier niet aan ligt. Ik vind wel soortgelijke problemen via google, maar geen oplossing
[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 13-05-2013 20:28 ]