Toon posts:

800eur-1000eur gamesysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey peepz,

Ik ben sinds een jaartje overgeschakeld naar pc gaming, daarvoor was het meer de ps3 die me wist te bekoren. Nu ben ik opzoek naar een degelijk machine om men games op te knallen! Momenteel doet men laptop daar dienst voor maar dat is allesbehalve ideaal merk ik!

Ik ken totaal niets van het bouwen van een pc, ik heb de alternate pc-builder al eens bekeken maar het meeste dat er staat is chinees voor me. Daarom zou ik willen vragen: kan iemand me helpen met het maken van een goede build met een budget van 800 tot 1000 euro? Mogelijk interessante builds vond ik al in de best buy guides van tweakers zoals reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013 en reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2013 (mainstreamsysteem). Maar waar deze het beste samenstellen en door wie/wat ze te laten bouwen heb ik geen idee van.

Mensen die deze systemen kunnen becommentariëren/aanraden? Alternatieve vorstellen?

Ik speel vooral mmorpg's à la guild wars 2 en fps' als dat nuttige informatie mocht zijn!

Alvast bedankt!

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Zoek andere topics met dit budget, lees het DAA beleid, maak zelf een wenslijstje.

Ik bedoel kom zelf eerst met een voorstel en doe wat onderzoek

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Mensen doet er echt geen moeite meer voor zeg 8)7

Misschien moet, als een ''nieuw topic'' wordt aangeklikt, de vereisten in koeienletters worden weergeven?

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry dit was een wat overhaaste post, rechtstreeks gekopieerd van op een ander forum met andere regels. En ik heb wel degelijk al wat research gedaan en ben vanuit de links uit de best buy guide van deze site uitgegaan. Ik denk dat ik de meeste vragen dus wel beantwoord heb die in de voorwaarden staan, enkel niet in die template. ;) Maar bon sluit maar, laat het maar!