Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor werk en op reis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

mn vriendin en ik zijn beide op zoek naar een nieuwe laptop.

Wat ik wil gaan doen met me laptop is:
-veel bloggen, internet marketing (moet dus snel, meerdere dingen doen)
-veel internetten, skypen, downloaden
-administratie (pdf, excell)
-op reis meenemen (goede accu is belangrijk)
-offline tekst maken, e-producten ontwikkelen (Word ben ik bekend mee)
-video kijken ook via tv met hdmi.

Mn vriendin ongeveer hetzelfde:
-Apart programma voor haar werk, ze zit in de recruitment business.

Ik heb nu nog een sony vaio vgn-cr11s 15 inch, deze deed het altijd prima, maar begint op te raken. Moet nu altijd de laptop in de stopcontact zetten.
Zij heeft een Acer 17 inch ff t type nr kwijt

Ik wil er 550 max aan uitgeven.
Zij wilt er 400 max aan uitgeven.

Ik zag de
Samsung chromebook
Hp pavillion
Maar dit zijn maar laptops die ik snel een review van heb gelezen

Hebben jullie hier tips of goede ervaringen met laptops in die prijsklasses

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Je geeft aan twee laptops zelf gevonden te hebben, maar welke types heb je nu echt gevonden ? We verwachten hier toch wel enige inzet op GoT, het is hier geen helpdesk.

Ik zou van beide laptops even aandachtig en rustig wat reviews lezen i.p.v. dit snel te doen. Probeer dan bijvoorbeeld een top drie te maken van laptops en geef aan wat de pluspunten en juist weer de minputen voor je zijn. Op die manier kunnen we met zijn allen ook nog ergens over discussiëren.

Met de huidige TS kan ik je net zo goed deze link geven, alle laptops van 0 tot max 550 euro en voldoen verder aan al je eisen voor zover die duidelijk gemeld staan.

Zie overigens ook het LAA beleid, ik lees nu niets terug over gewicht/accuduur etc. of is dat irrelevant? Dan ook vermelden.

[ Voor 22% gewijzigd door Perkouw op 13-05-2013 20:17 ]

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:54
Ik heb zelf recentelijk de Lenovo B590 gekocht. Is een prima laptop voor weinig geld.
Zie hier mijn review: productreview: Lenovo Essential B590 (MBX29MH) review door eltweako
Prijs zit met €434 aardig in de buurt in het budget van je vriendin, is wellicht wat voor haar?

Verwijderd

Topicstarter
Perkouw schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:16:
Je geeft aan twee laptops zelf gevonden te hebben, maar welke types heb je nu echt gevonden ? We verwachten hier toch wel enige inzet op GoT, het is hier geen helpdesk.

Ik zou van beide laptops even aandachtig en rustig wat reviews lezen i.p.v. dit snel te doen. Probeer dan bijvoorbeeld een top drie te maken van laptops en geef aan wat de pluspunten en juist weer de minputen voor je zijn. Op die manier kunnen we met zijn allen ook nog ergens over discussiëren.

Met de huidige TS kan ik je net zo goed deze link geven, alle laptops van 0 tot max 550 euro en voldoen verder aan al je eisen voor zover die duidelijk gemeld staan.

Zie overigens ook het LAA beleid, ik lees nu niets terug over gewicht/accuduur etc. of is dat irrelevant? Dan ook vermelden.
Ok ben nieuw hier weet nog niet hoe het hier te werk gaat, ik ga ff wat laptops reviews na lezen en dan pas ik de vraag even aan.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Nieuw of niet.......

Nee zonder gekheid :+, goed dat je wat reviews gaat zoeken en lezen. Dan moet het allemaal wel goed komen. Probeer voortaan even het beleid voor elk forum door te nemen, dan zie je wat er van je verwacht wordt en hoe je het beste je topic vorm kan geven. Dit is niet om je tot last te zijn, maar op die manier heb jij er meer aan als ook kan de community hier meer mee.

Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb wat onderzoek gedaan:

Asus vivobook x202e-ct009h
pricewatch: Asus VivoBook X202E-CT009H
Las hier veel over en 550 vind ik een goede prijs voor de vele opties.
Wil snel ff kunnen werken en meenemen en daar is t formaat geschikt voor.

Zijn mindere broertje x202e-ct001h had ik ook op t oog alleen, is de processor niet zo snel.

Verder ben ik naar Paradigit gegaan en heb daar een actie gezien van de volgende ultrabook.
samsung np530u3c-a09nl wel voor 650 euro met 22 inch tft scherm

Kan hier geen review over vinden? Wat zijn jullie ervaringen er mee?
Werd me verteld dat het een mat scherm heeft en 13,3 inch is ook lekker. Heb er ff meegetypt en was opzich fijn.

Acer Aspire V5-171-323b4G50ass
Bij saturn gezien, alleen kon daar ook geen review over vinden en bij saturn waren ze niet zo behulpzaam.

Heb eventueel naar chromebooks gekeken, maar kan daar mn administratie die voornamelijk op microsoft office is niet mee bewerken en mn klanten werken voornamelijk met office.

Wat zou ik moeten kiezen volgens jou?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hoi, ik zou geen chromebook nemen, heb je altijd internet voor nodig.
pricewatch: Lenovo Thinkpad E535 (NZREHMH)
is misschien wel iets?
de lenovo thinkpads staan bekend om hun degelijkheid en zeer goede accuduur.
of kijk hier even reviews: Laptop Best Buy Guide: april 2013
of hou deze in de gaten: Schoollaptop max 500 euro
en deze: Laptop studie € 500

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Aargh niet de vivobook. Dat ding heeft de aller, allerslechtste koeling welke ik in 4 jaar reviews lezen heb gezien. En dat meen ik serieus. De accu is ook allesbehalve denderend.

Je kan dan beter uitwijken naar een netbook zoals pricewatch: HP Pavilion dm1 4473sd met vergelijkbare prestaties en 2x zo lange accuduur.

De acer heeft wederom een erg slechte accuduur.

De samsung is goed te doen, al betaal je naar mijn mening erg veel voor weinig. In principe bevat de pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT2MMH) krachtigere hardware tegen maar een kwartier minder accuduur ( 4 ¾ vs 5 uur aldus notebookcheck )
Stef602 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:30:
de lenovo thinkpads staan bekend om hun degelijkheid en zeer goede accuduur.
Wat je daar noemt is geen thinkpad. De lenovo's < €1000 zijn gewoon van de normale consumentenkwaliteit. Alleen de T, W en delen van de X serie zijn subliem.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:33:
Wat je daar noemt is geen thinkpad. De lenovo's < €1000 zijn gewoon van de normale consumentenkwaliteit. Alleen de T, W en delen van de X serie zijn subliem.
pricewatch: Lenovo Thinkpad E535 (NZREHMH) Waarom heet ie dan thinkpad... :'(

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Omdat het een nep thinkpad is. Hij heet alleen maar zo om mee te liften op de goede naam van thinkpads.

Ik had overigens niet gezien dat er thinkpad in de naam stond..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik heb wel een tip als je laptop voor de rest gewoon goed werkt

een nieuwe accu http://www.almedo.nl/lapt...l/nl/product/362/1527713/ 60 euro

Voor je vriendin weet ik niet wat mis is dus leker tips boven bekijken

Iperf

Pagina: 1