Ik heb zojuist de Dell Inspiron 15R SE binnen en Windows 8 geinstalleerd. Bij de installatie heb ik echter niet de keuze gehad om partities in te stellen. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit alsnog kan doen?
Die had ik inderdaad al gevonden. Alleen wil niet dat ik zometeen iets verkeerds doe.ChrisLNFF schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:18:
1 sec googlen geeft dit:
http://www.windowscorner....-windows_schijfbeheer.php
Vroeg me ook gewoon af hoe het kan dat dit niet bij de installatie van Windows kan, want normaal is die optie er altijd zover ik weet...
Iemand? Klopt toch dat dit normaal gesproken bij de installatie ingesteld kan worden? Of moet het altijd op de manier zoals op windowscorner beschreven staat? 
Hoeveel raden jullie trouwens aan voor de grootte van de C:-schijf? 50GB moet genoeg zijn lijkt me?
Hoeveel raden jullie trouwens aan voor de grootte van de C:-schijf? 50GB moet genoeg zijn lijkt me?
Dit heeft niets met aankoopadvies te maken en de vraagstelling is zeer basaal.
Antwoorden op je vragen zijn dan ook makkelijk te vinden. Hier zie je bijvoorbeeld dat het ook kan tijdens de installatie.
Antwoorden op je vragen zijn dan ook makkelijk te vinden. Hier zie je bijvoorbeeld dat het ook kan tijdens de installatie.
Dit topic is gesloten.
![]()