Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke server voor gaming host

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een server gaan kopen/samenstellen
zoals de dell poweredge maar zijn deze geschikt voor hosting van games zoals mc (minecraft)
dit wil ik weten omdat ik dit wil gaan hosten in de toekomst wil me broertje als ik iets anders wil kopen ooit miss een habbo server
maar wat vinden jullie een geschikt servertje
liever niet de dell poweredge word steeds minder van verkocht enzo en het liefst ddr3 ofzo

alvast bedankt

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:47
Zonder de specificaties van deze dell Poweredge te noemen kunnen we hier niks mee.
Wat voor server wil je gaan draaien met hoeveel gebruikers en wat is je budget?

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Verwijderd

Voor games ga je toch geen pro server kopen behalve als je gaat collocaten, zonde van het geld en stroomverbruik?

Verwijderd

Topicstarter
*budget 150 (mag tweedehands
*70 a 80 spelers
*meest geschikte en de poweredge is meestal 2dehands

Verwijderd

Topicstarter
blackspot neejoh weet je wel niet wat een desktop daarin tegen kost voor een server

Verwijderd

Hehe, wij zitten echt in een totaal verschillende grote van hardware te denken.

Verwijderd

Topicstarter
blackspot leg het dan tog maar ff uit wat njij van plan was als jij iets goedkopers kan verzinnen krijg je mijn excusses

Verwijderd

Topicstarter
graag met prijzen op een rij

Verwijderd

Topicstarter
8 gb ram ofzo

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 16:26
Voor 150 euro? Zou zo'n deal ook graag zien :)

Verwijderd

Bij servers denk ik aan pro hardware met een pro prijskaartje en niet aan iets goedkopers, kunt doorgaan niet eens een schrijf kopen voor 150 euro.

Je geeft veel te weinig informatie in je TS, geeft niet aan wat je zelf al hebt gevonden en gebruik eens de Wijzig knop als je iets wil toevoegen.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Je zal even in vraag/aanbod moeten gaan zoeken.

Nieuwe server met degelijke hardware ga je echt nooit krijgen voor dit geld.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Waar jij naar zoekt is http://tweakers.net/aanbod

Professional Networking & Servers is niet bedoeld voor een thuisservertje. Daarnaast is het de bedoeling dat je - indien je wat wilt toevoegen aan het topic en jij de laatste poster bent - je je laatste bericht edit. Dat kan door te klikken op het Wijzig knopje rechts bovenaan je post.

[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 13-05-2013 19:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.