Hoi allemaal
Ik heb last van framedrops in games zoals in wow, gw2, neverwinter, ffxiv volgens mij isnds de aanschaf van de gtx690
In raids loopt deze soms tussen de 0-5 terug en is dan niet meer speelbaar.
Ook niet als ik alle graphics op low zet.
Ook als ik alleen rondloop dropt de fps soms terug on 10. De spelen lopen niet soepel
Mijn systeem is:
Gigabyte GA-990FXA-UD3 moederboard
AMD Phenom IIx6 1090t 3.2 GHz
16 Gb PC3-10700 (667MHZ) kingston
Geforce GTX 690
windows 8 (64)
750 watt voeding
internet glasvezel kpn
Ik weet niet waardoor dit komt en wat ik zou moeten veranderen. Zou de cpu de bottleneck zijn in combinatie met de gtx690?
Dus ik dacht eerst te kijken naar een amd opstelling
bijv:
moederboard : Asus Sabertooth 990FX/GEN3 R2.0
AMD FX-4170 Black Edition of AMD FX-4350
met 16gb ddr3
Nu lees ik ook allemaal verhalen dat de quadcores + hoger van amd slechter presteren dan een intel.
Ik heb niet vaak een intel setup gehad dus ben niet zo thuis in hun processors met hun moederborden.
moederboard:Intel DZ77GA-70K
Intel Core i7 3770K Boxed
met 16gb ddr3
Maar de intel heeft Geïntegreerde graphics welke voor mij niet nodig zijn aangezien ik de gtx690 heb.
- Of kun je deze uitzetten ?
- Wie kan mij helpen waardoor de fps drops zouden kunnen ontstaan.
- Is een amd-setup voor mij beter dan de intel.
- En als de intel beter is welk moederboard en processor zou ik dan beter kunnen aanschaffen.
Voorkeur van het moederboard is pce 3.0 (ivm met de gtx 690 en mogelijkheid voor een sli opstelling)
Alvast bedankt aan hen die reageren.
Ik heb last van framedrops in games zoals in wow, gw2, neverwinter, ffxiv volgens mij isnds de aanschaf van de gtx690
In raids loopt deze soms tussen de 0-5 terug en is dan niet meer speelbaar.
Ook niet als ik alle graphics op low zet.
Ook als ik alleen rondloop dropt de fps soms terug on 10. De spelen lopen niet soepel
Mijn systeem is:
Gigabyte GA-990FXA-UD3 moederboard
AMD Phenom IIx6 1090t 3.2 GHz
16 Gb PC3-10700 (667MHZ) kingston
Geforce GTX 690
windows 8 (64)
750 watt voeding
internet glasvezel kpn
Ik weet niet waardoor dit komt en wat ik zou moeten veranderen. Zou de cpu de bottleneck zijn in combinatie met de gtx690?
Dus ik dacht eerst te kijken naar een amd opstelling
bijv:
moederboard : Asus Sabertooth 990FX/GEN3 R2.0
AMD FX-4170 Black Edition of AMD FX-4350
met 16gb ddr3
Nu lees ik ook allemaal verhalen dat de quadcores + hoger van amd slechter presteren dan een intel.
Ik heb niet vaak een intel setup gehad dus ben niet zo thuis in hun processors met hun moederborden.
moederboard:Intel DZ77GA-70K
Intel Core i7 3770K Boxed
met 16gb ddr3
Maar de intel heeft Geïntegreerde graphics welke voor mij niet nodig zijn aangezien ik de gtx690 heb.
- Of kun je deze uitzetten ?
- Wie kan mij helpen waardoor de fps drops zouden kunnen ontstaan.
- Is een amd-setup voor mij beter dan de intel.
- En als de intel beter is welk moederboard en processor zou ik dan beter kunnen aanschaffen.
Voorkeur van het moederboard is pce 3.0 (ivm met de gtx 690 en mogelijkheid voor een sli opstelling)
Alvast bedankt aan hen die reageren.