3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Met spaties: :dOp maandag 04 juni 2001 13:08 schreef JT het volgende:
Gaat dit nog weg ?
zonder spaties: :D:D:D:D:D:D:D
ff niets
NeeehOp maandag 04 juni 2001 13:08 schreef JT het volgende:
Gaat dit nog weg ?
ik heb een persoonlijke "16:9" frustratie
Dat werd altijd 16
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is de bedoeling (iig die van mij
Dit neemt de meeste irritatie weg en lost toch de problemen met de urls op waardoor dit ooit is geintroduceerd.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Neenee, want er moet een spatie voor de smiley staan, en dat is bij 16:9 niet zo.Op maandag 04 juni 2001 13:25 schreef RobinVR het volgende:
dan is JvS weer frusty met zijn 16:9 tv's
_spatie_om_smiley_te_laten_werken_
(c) Jag
* JvS is even heel hard aan het denken waar het nu nog wel ongewenste smilies kan opleveren
Verwijderd
Irritant, ik wil juist achter een zin aan meteen een smillie plaatsenOp maandag 04 juni 2001 13:20 schreef Burat het volgende:
De oude manier waarop smilies werden geparsed leverde nogal wat problemen op met o.a. urls. Daarom is bedacht dat het slim was om voor en na smilies een spatie te eisen.
Het is de bedoeling (iig die van mij) om in de volgende versie van Topix (lees: asap) ervoor te zorgen dat voor smilies dezelfde normen gelden als voor woorden. Dus er moet een spatie voor, maar er mag wel iets anders achter (een komma, een punt, een haakje, etc).
Dit neemt de meeste irritatie weg en lost toch de problemen met de urls op waardoor dit ooit is geintroduceerd.
Snapt u:?
Snap ik wel. Maar dan kom je weer op het 16:9 verhaal uit. Ik zet over het algemeen een punt achet de smilley:). Snap je.Op maandag 04 juni 2001 13:40 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Irritant, ik wil juist achter een zin aan meteen een smillie plaatsen
Ik behandel een smiley vaak als woord, en zet 'm dus ook voor de punt aan het eind van een zin. Want hoewel sommige mensen hier niet lijken te weten, eindigen zinnen in het nederlands op een leesteken. En dan werkt het prima met een spatie ervoor en geen spatie erachter. Dan is het nu super irritant. Want dan moet ik na de smiley nog een spatie zetten voordat ik de punt kan neerzettenOp maandag 04 juni 2001 13:40 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Irritant, ik wil juist achter een zin aan meteen een smillie plaatsen
Dit werkt straks prima:
- Dit is een testzin
- Hallo, even testen (echt waar
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Want? Ben jij tegenwoordig Android?Op maandag 04 juni 2001 14:18 schreef Burat het volgende:
Dit werkt straks prima:
Neuh.. gelukkig niet (no offence, blablabla). Maar in bugs.topix.nl schreef arjen volgens mij dat ie deze oplossing in de volgende topix ging bakken.Op maandag 04 juni 2001 14:30 schreef Onno het volgende:
[..]
Want? Ben jij tegenwoordig Android?
Of is dit een sarcastische reactie op de zekerheid waarmee ik 't stel..?
GRRRRRRRRRRR... 16:9 &^$&%*&Op maandag 04 juni 2001 14:05 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar dan kom je weer op het 16:9 verhaal uit. Ik zet over het algemeen een punt achet de smilley:). Snap je.
en ik zet ook altijd een haakje of een punt achter me smileys.
Eerst een punt dan een spatie om smiley te laten werken en dan de smiley.
Alleen als je het dan intiept. Deze testzinnen zullen tot in de [galm]eeuwigheid[/galm] een dubbelepunt en een haakje hebbenOp maandag 04 juni 2001 14:18 schreef Burat het volgende:
Dit werkt straks prima:
- Dit is een testzin.
- Hallo, even testen (echt waar).
Ik d8 ook ff dat je topix programmeur was geworden...Op maandag 04 juni 2001 14:47 schreef Burat het volgende:
[..]
Neuh.. gelukkig niet (no offence, blablabla). Maar in bugs.topix.nl schreef arjen volgens mij dat ie deze oplossing in de volgende topix ging bakken.
Of is dit een sarcastische reactie op de zekerheid waarmee ik 't stel..?
ook naar aanleiding van dit:
Het is de bedoeling (iig die van mij ) om in de volgende versie van [...]
Intentionally left blank
ja, dan zet je toch tussen "16", ":" en "9" een spatie zodat er geen smile wordt geparsed? 16:9 wordt nauwelijks gebruikt. vóór de update zag je niet tot nauwelijks "verkeerde" smiles (wel geparsed wanneer het niet moet of andersom), nu zie je het dagelijks.Op maandag 04 juni 2001 14:05 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar dan kom je weer op het 16:9 verhaal uit.
Mét een spatie wordt het juist wel een smiley...Op dinsdag 05 juni 2001 01:48 schreef nelis het volgende:
[..]
ja, dan zet je toch tussen "16", ":" en "9" een spatie zodat er geen smile wordt geparsed?
que? ff dimmen, he?16:9 wordt nauwelijks gebruikt.
vóór de update zag je niet tot nauwelijks "verkeerde" smiles (wel geparsed wanneer het niet moet of andersom), nu zie je het dagelijks.
vroeger werden alle codes waar toevallig een : en een 9 achter elkaar aankwamen omgezet in een
/edit:
ff voor de duidelijkheid: Een smiley wordt dus pas een smiley als er een spatie voor staat. Erachter kan-ie dus weg, en dat is nou juist de irritante spatie, vind ik. Met die spatie ervoor vormt 16:9 nog steeds geen probleem, dus kan dat gewoon doorgang hebben.
oh, dat wist ik niet. nou, nou dan zet je er toch een leesteken (punt ofzo) tussenOp dinsdag 05 juni 2001 02:15 schreef JvS het volgende:
[..]
Mét een spatie wordt het juist wel een smiley...
16:9 wordt stukken minder gebruikt dan een smile direct na of voor een ander teken. een betere oplossing zou dan zijn om dat gedoe met die spatie alleen bij 16:9 te gebruiken. en je kan natuurlijk ook nog altijd je hele verhaal over 16:9 tv's in de codetag neerpleuren.[..]
que? ff dimmen, he?
[/quote]
[..]
vroeger werden alle codes waar toevallig een : en een 9 achter elkaar aankwamen omgezet in een
...
[/quote]
oh, zoals ik al zei, dat wits ik niet. maar je ziet nú gewoon veel meer niet geparste smiles die wel geparst moeten worden dan vroeger wel geparste smiles die niet geparst moesten worden.
Oooooh, bedoelde je het zo, dat had ik niet door.oh, zoals ik al zei, dat wits ik niet. maar je ziet nú gewoon veel meer niet geparste smiles die wel geparst moeten worden dan vroeger wel geparste smiles die niet geparst moesten worden.
enneh, dat van 16:9 is eigenlijk maar een geintje hoor.
/edit: en dat er ook in deze post een .:) stond
hehe, dat snapte ik wel hoorOp vrijdag 08 juni 2001 16:46 schreef JvS het volgende:
[..]
...
enneh, dat van 16:9 is eigenlijk maar een geintje hoor.