Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor gaming en multimedia voor max 1100 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben op zoek naar een nieuwe laptop .
De laptop zou ik gebruiken voor eens een mmo te spelen en voor multimedia doeleinden.
ik heb zelf al een beetje zitten rondekijken en ik ben dan op de dell inspiron 17 se gekomen.
ik vind aleen maar oudere modellen in de price watch daarom post ik dan even de link van dell
http://www.dell.com/be/p/inspiron-17r-se-7720/fs
degene waar ik het meest geintreseert ben is de 899 euro versie . maar ik zoe dat bij de 1099 versie een ssd van 32GB ingebouwd is , zou het dan ook mogelijk zijn om een 2de harde schijf in te bouwen in de 899 euro versie ?

welke laptop zouden jullie mij aanraden ?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Neem a.u.b. even het beleid door -> LAA beleid
Wat is bijvoorbeeld je budget ? Wil je per se een Dell of mag een ander merk laptop ook ? Etc...

Verwijderd

Topicstarter
de laptop zou vooral worden gebruikt om mmo's te spelen zoals neverwinter , world of warcraft , of soms ook eens minecraft anders zal de laptop vooral gebruikt worden om te surfen en films te bekijken.
mijn budget is 1100 euro .
het gewicht van de laptop maakt mij niet veel uit.
welk merk het zou zijn maakt mij niet echt veel uit zoalng de kwaliteid maar goed is .

van minimum eisen zou ik dan toch graag hebben
processor minstens een i7 .
grafisch een nividea gforce 650m gt.
ram gegeugen 8 GB .
harde schijf minstens 750 GB .

deze eisen staan niet vast ik heb geprobeert om een paar richtlijnen te geven maar ik heb een beperkte hardware kennis .

hopelijk zijn jullie hier iets mee @ perkouw mijn excuses voor de slechte openingspost

• Sietse1990
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 14:59
Als je deze eisen in een overzicht wilt hebben kom je op de volgende lijst uit:

http://tweakers.net/categ...mrN_0dSGQL3KafLkh8CnAcxx8

Bij de meeste modellen is het mogelijk om een tweede hardeschijf erin te zetten echter heb je hier vaak een HDD Caddy voor nodig die je voor $10,- kunt bestellen op eBay of €23,95 op http://www.hddcaddy.nl/.

Het is eigenlijk de bedoeling dat je zelf net wat meer geeft zoals een model wat je er goed uit vindt zien zodat we hier verder voor kunnen kijken. De gegevens die je geeft zijn eigenlijk te kaal. Welke i7 bijvoorbeeld? Een energie zuinige, een dual-core of een quad-core? In het eerste geval, waarom ga je niet voor een normale i5 aangezien deze voor jouw doeleinde al meer dan genoeg is? Daardoor komt de vraag naar boven, waarom een i7? Grafische kaart kan ik nog snappen, maar waarom alleen NVidia en niet AMD en waarom specifiek dat model? Echter denk ik dus dat je bij de grafische kaart goed zit voor ook een beetje toekomst bestendig te zijn. 8GB RAM zal ook voldoende zijn, maar waarom niet een goedkopere laptop in je zoeklijst meenemen om het geheugen zelf te upgraden? Voor nog geen €50,- heb je een kitje van bijvoorbeeld Corsair Vengeance (destijds dezelfde gekocht voor net geen €40,-) met 1600MHz. Bij bijvoorbeeld Acer weet je al dat het vaak gewoon 1333MHz is i.p.v. 1600MHz. En de hardeschijf kun je zelf upgraden, maar wil je niet liever een SSD erin hebben voor de laadtijden te verkorten en daarnaast een HDD? Waarom 750GB eigenlijk?

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Iets boven je budget maar wellicht toch interessant?

http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications

psn: jagermeistertim

Verwijderd

Niet interessant. De inspiron is waarschijnlijk beter dan de GE serie van MSI, en als de inspiron het niet is, dan zit je in het prijssegment van de sowieso veel betere N76. Ik zie geen redenen om voor de GE te kiezen.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Dan mag deze post vakkundig genegeerd worden :-)

psn: jagermeistertim

Pagina: 1