Filters zijn niet los te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hallo medetweakers :) ,

Wat is de pricewatch een geweldige tool, en dan bedoel ik serieus een dikke 9. Maar wat me echt irriteert is dat als je een filter "selecteert" door aan een slider te zitten - dat deze niet ongedaan te maken is maar wel wordt toegepast als selectiecriterium. Voorbeeldscenario:

1. Ik zoek een SDHC kaartje en vink wat zaken aan die ik graag wil, bijvoorbeeld 8GB+ en Class 10+
2. Vervolgens zie ik de slider van "geheugenkaart snelheid" en sleep deze zonder los te laten een beetje heen en weer (kijken wat de opties zijn, hier is het euvel al geschied).
3. Ik laat deze slider los, WAAR ik die loslaat maakt niet uit, en de filter wordt toegepast alsof "geheugenkaart snelheid" een eis is. Maar shit dat was het niet!
4. Ik scroll naar boven, ik scroll naar beneden, ik zoek naar de classic view ... ik heb geen opties om die filter er vervolgens af te halen zonder de hele pagina te refreshen en weer overnieuw te beginnen met zoektermen, filters en vergelijkingen. Vervelend!

Is dit bekend en staat dit ergens op een roadmap van een lieve PM :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bekend probleem en als het goed is gaat dit worden meegenomen in het (technische) redesign van de filters. Dat is een langlopend project, ik durf niet te zeggen wanneer dit klaar is :) Hopelijk kunnen we dan dat ene puntje erbij scoren voor de 10! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Glaanie schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:39:
Bekend probleem en als het goed is gaat dit worden meegenomen in het (technische) redesign van de filters. Dat is een langlopend project, ik durf niet te zeggen wanneer dit klaar is :) Hopelijk kunnen we dan dat ene puntje erbij scoren voor de 10! :p
Een oldskool "bump" - ik wil dit nog steeds heul graag }:O . Any news ;) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nog niets te melden nee :( Ondertussen verplaats ik dit topic naar Mooie Features, dan valt het beter op voor de productmanager :) En een gratis titelfix zodat het duidelijk dat het gaat om de losse filters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Aan de ene kant willen we je met de filters zoveel mogelijk opties geven om te snel te kunnen vinden wat je zoekt, aan de andere kant willen we gebruikers niet zo overladen met mogelijkheden dat het onnodig complex wordt. We moeten dus steeds heel zorgvuldig afwegen of we een functionaliteit toevoegen op deze plek.

Ik kan me je verzoek echter wel goed voorstellen, een soort 'reset knop' is geen gek verzoek. Ik denk niet dat we hier op korte termijn iets mee zullen doen, maar wanneer we actief met de filters aan de slag gaan is dit er een om te onthouden. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
Via google hier terecht gekomen.

Zijn hier nog plannen voor?
Ik heb net dit probleem ondervonden bij het zoeken naar een nieuwe monitor.

Van het moment ik aan de "max freesync refresh rate" slider ben gekomen, zie ik alleen nog maar freesync monitors.
Heel frustrerend als je gewoon de prijsverschillen voor freesync in combinatie met andere filters wilt bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Vanaf nu kan het! De filters die je gekozen hebt staan boven de lijst met resultaten, en daar kun je elk filter afzonderlijk verwijderen, ook die van schuifbalken zoals de minimale frequentie van Freesync.
Pagina: 1