Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort overstappen naar samsung galaxy note 2.
Omdat mijn vader iPhone prijzen te hoog vond. had een samsung galaxy note 2 voor een prikkie gevonden. Ik ben zelf niet te vreden met mijn iPhone gebrek innovatie ideeën laatste jaren.
Ik zelf wat kennis over Android omdat met iedereen in de familie en Kennissen telefoons heb ingesteld.

Ik had zelf wat vragen over Android zelf

één koop graag apps die regelmatig gebruik en omdat geen creditkaart heb.
Ik hoorde dat Google geen Paypal, IDeal, Bankoverschrijvingen etc niet heeft in Europa.
ik zag het Google play store en die die prepay kaarten zijn die in de EU? 8)7.

Verder waar bang voor ben wat steeds maar in nieuws zie terug komen.
malware spyware etc. :O
moet ik nou een anti virus op me telefoon installeren of juist niet?

samsung galaxy note 2 zit er wel standaard swipe op of moet dat erop installeren?
En als iemand interessante apps kent of tips over android post reactie.

Thanks for reading

Wat heb je zelf al gedaan om een antwoord te vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 13-05-2013 18:53 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Metian

Snert is vies

Ik raad je aan om even deze link door te kijken en zelf te beoordelen of je het wilt doen. Je kan op deze manier via iDeal of bij Primera een 'virtuele creditcard' halen. En dus gewoon betalingen doen bij Google.

http://www.androidworld.n...reditcard-wel-apps-kopen/

Daarnaast is het lastig antwoord geven op je volgende vraag. Ik zelf heb nog nooit 'malware / spyware' gehad op mijn telefoon. Dit omdat ik vaak nadenk tijdens het downloaden van apps. Je kan natuurlijk een anti-virus voor de zekerheid downloaden, maar het is een eigen keus. Beste is om gewoon goed op te letten wat je download.

Tip: zoek even de android apps/games topic hier op tweakers, mocht je vragen hebben over apps kan je ze daar wel stellen, mocht je het niet vertrouwen
Wat betreft de laatste vraag, dat zou je het beste in de Note2 topic kunnen vragen. Ik kan hier geen antwoord opgeven omdat ik simpel weg nooit iets van Samsung koop.

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel nog voor beantwoorden.
ik zelf ook gegoogle het enige dat me dwars zat puur de virussen in Android ik wist niet zeker daarom wou het ervaring weten. En die pre paid kaarten al in EU waren omdat toen met nexus tablet gaven ze 25 euro/dollar kaart erbij. Metian ik wou eigenlijk de nieuwe Sony me vader had liever iets goedkoper ^^. Bedankt nog voor uw reactie.

>l3art< ik vraag alles even na voor dat over iets nieuw overstap Google natuurlijk alles eerst sommige dingen wist niet zeker weet. Als dit probleem sorry voor het vragen T_T