Tot mijn grote verbazing las ik vanochtend dat Xperia ZR een OLED scherm zou hebben, maar volgens de spec sheets op de Sony websites is dat gewoon een TFT en in de press release wordt er alleen over gesproken dat die extra headset een OLED scherm zou hebben. Waarom is de bron (Engadget) niet gecheckt op juistheid?
Graag rectificatie want er gaat nu een hele discussie onder het artikel over wat voor OLED scherm het nu zal worden terwijl er helemaal geen OLED in zit
Daarnaast wil ik niet mierenneuken maar in het persbericht wordt geschreven over het feit dat het scherm goed leesbaar is in de zon door het gebruik van een OptiContrast paneel en in het artikel op Tweakers wordt ineens gezegd dat het komt door de BRAVIA-techniek. Allereerst is de BRAVIA Engine software matig en ten tweede is OptiContrast een op zichzelf staande techniek (/marketingterm).
En als we toch bezig zijn: "wat betekent dat deze iets beter waterdicht is"
Iets is waterdicht of iets is niet waterdicht, het is niet een beetje waterdicht (want dan is het gewoon niet waterdicht) of heel erg waterdicht dus kan het ook niet beter of slechter waterdicht zijn. Het enige wat wel kan is dat deze tot op grotere diepte waterdicht blijft en daar ook voor gecertificeerd is
Graag rectificatie want er gaat nu een hele discussie onder het artikel over wat voor OLED scherm het nu zal worden terwijl er helemaal geen OLED in zit
Daarnaast wil ik niet mierenneuken maar in het persbericht wordt geschreven over het feit dat het scherm goed leesbaar is in de zon door het gebruik van een OptiContrast paneel en in het artikel op Tweakers wordt ineens gezegd dat het komt door de BRAVIA-techniek. Allereerst is de BRAVIA Engine software matig en ten tweede is OptiContrast een op zichzelf staande techniek (/marketingterm).
En als we toch bezig zijn: "wat betekent dat deze iets beter waterdicht is"
[ Voor 58% gewijzigd door Rctworld op 13-05-2013 13:25 ]