Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afbeeldingen in DIV laden als er op wordt geklikt

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een simpel script maar kan het nergens vinden via Google.

Ik heb op mijn site 6 verschillende div's. Ik wil dat er als er op een DIV geklikt wordt, dat er dan een afbeelding wordt geladen in die DIV. Bij het oproepen van de site mogen deze afbeeldingen vooraf NIET geladen worden. Dus alleen als er op een div wordt geklikt. Het moet er ongeveer zo uitzien:

<div id="1" onClick=load image: 1.jpg><div>
<div id="2" onClick=load image: 2.jpg><div>
<div id="3" onClick=load image: 3.jpg><div>
....

Kan iemand mij hiermee helpen?

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!

Groet,
J

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vreemd dat je het nergens er wat over kunt vinden, het is een ruim algemeen item, misschien de verkeerde zoek tags gekozen. Lees maar eens door

Ik denk dat je hiermee ruim uit de voeten kunt.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit is toch redelijk basaal werk wat je met een beetje zoekwerk zelf kan doen. [google=javascript load image onclick] geeft genoeg resultaten. Ik mis in dit topic wat je zelf hebt ondernomen behalve "ik kan niets vinden". Heb je uberhaupt zelf een poging gedaan? Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk he?

Ik ga dit topic dichtgooien. Zo is het niet meer dan een scriptrequest en die staan we hier niet toe. Lees ook onze Quickstart even goed door. Daarbij: Wij Tweakers doen elkaar altijd de groeten.

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 13-05-2013 12:41 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.