Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oppo Find 5: scherp geprijsd debuut

Pagina: 1
Acties:
  • 637 views

Verwijderd

Topicstarter
En dan gaat het om de reviews: Oppo Find 5: scherp geprijsd debuut

http://oppousa.com/specifications.html

GSM Flitsertype = dubbel LED ipv enkel
Bluetooth = wel aanwezig

Kom op nou Arnoud Wokke, je had toch wel ff de specs op T.net kunnen controleren voor juistheid, alvorens het artikel te publiceren?

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Specs-pagina wordt niet door de redactie geregeld, maar door de pricewatch. Ik geef het aan ze door.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:59

Mooijekind

Manager Product Content
Specs zijn aangepast en aangevuld

Verwijderd

Topicstarter
mooijekind11 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:38:
Specs zijn aangepast en aangevuld
De wijzigingen zijn zichtbaar op
pricewatch: Oppo Find 5 32GB Wit, Zwart
pricewatch: Oppo Find 5 16GB Wit, Zwart

Maar in de review nog niet.

Meerdere malen gecontroleerd met meerdere browsers te CTRL+F5'en.

Verwijderd

Topicstarter
Kick in net geen 24 uur.

De specs in de review zijn nog niet aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
En de specs in de review geven nog steeds onjuiste informatie.

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/1996/schermafbeelding2013051.png

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Thx, gefixt :)

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Nog even iets wat niet goed staat in de review zelf, leek me niet zinnig om nog een topic aan te maken vandaar dat ik het even hier post.
Bij het onderdeel Accu( in alle rijtjes) staat er geen accu capaciteit van de Xiaomi Mi-Two, enkel maar mAh.
Zou netter staan als dit ook gewoon alsnog ingevoerd kan worden, even uit het hoofd 2000mAh.

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 15-05-2013 19:47 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

Topicstarter
:(

Misschien moet Arnoud Wokke maar ophouden met het schrijven van reviews.

Wat een blamage zeg, het toestel zelf bezitten en dan alsnog verkeerde specificaties publiceren.

Foutjes d'r ook niet uitstrijken of het artikel offline halen ter revisie. De link naar de review staat nog steeds bovenaan de T.net pagina.

Kennelijk boeit het de niemand bij de T.net redactie dat er feitelijke onjuistheden in de review staan en dat haar bezoekers onjuist worden geinformeerd.

Ook al zijn geregistreerde bezoekers in staat onjuistheden in de Pricewatch door te geven, Arnoud verdient z'n geld met o.a. het schrijven van reviews, daar mag je kwaliteit van verwachten, je mag er van uitgaan dat hij z'n bronnen op juistheid heeft gecontroleerd en mochten er foutjes inzitten, dat deze spoedig worden hersteld.

Mooi niet dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 10:47 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik ben met vakantie en nauwelijks online. Heb afgelopen dagen 90% van mijn tijd online besteed in Geachte Redactie.
De specs-tabel wordt via code door geplaatst vanaf PW en is daarna statisch. Elke redacteur kan daarna de HTML in de tabel aanpassen. Waarom dat nog niet is gebeurd, is ook mij een raadsel. Ik ben vooral mobiel online en via mobiel kan ik ons redactie-systeem helaas weinig aanpassen in HTML.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Nu alsnog correct doorgevoerd. Topic gaat op slot, want ik voel er weinig voor om op deze manier te moeten communiceren met bezoekers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.