Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoge ranking in Google

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

De titel zegt het eigenlijk al. Wat kan je allemaal doen als programeur zijnde wat betreft de ranking in Google? Ik weet dat je aan elke afbeeldingen een kleine beschrijving hangt, meta tags toevoegd en veel tekst moet gebruiken in plaats van afbeeldingen.

Maar verder zie ik op Google niet veel staan, buiten link ruil enzovoorts.

Iemand voor mij wat dingen in welke richting ik mijn zoektocht verder kan zetten?

Dank alvast.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:39

weebl

YARR!

Zoek eens op de term SEO (Search Engine Optimization)

Wikipedia: Zoekmachineoptimalisatie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Hier kan ik zeker een eind meekomen. Hoe ziet Google trouwens het volgende:

Een oudere site die vernieuwd moet worden staat wel redelijk hoog in de ranking, wat als ik de oude website laat staan en vervolgens de nieuwe ernaast zet en de oude door laat linken naar de nieuwe? Zo blijft de Google Ranking hoog en heeft de andere de tijd om hoog te komen.

Is dat mogelijk? Of ziet Google dat als vals spelen? Zo weet ik bijvoorbeeld wel wanneer er twee identieke websites bestaan zet Google deze automatische onderaan omdat hij dan denkt dat je op een valse manier hoog probeert te komen in de ranking.

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Als het gaat om een nieuw domein voor de nieuwe site, is het verstandig om een 301 redirect in te stellen op het oude domein. Hiermee vertel je Google feitelijk dat de oude site is vervangen door de nieuwe, en op welk domein die nieuwe site te vinden is. Bezoekers die de oude URL intikken zullen automatisch worden doorgestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om een nieuw domein. Maar puur de website, de host en het domein blijven hetzelfde. Is het dan mogelijk met een ander soort iets dan 301 redirect?

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:24

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik stel voor dat je eerst even de eerdere topics over SEO door gaat lezen, want daar is een boel informatie over aliassen, redirects, en de impact op SEO te vinden. Misschien is het zinniger in een van die topics de discussie over je vraag voort te zetten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.