Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn oude XBOX heeft het begeven en ik ben opzoek naar een nieuwe XBOX (geen next-gen). En uiteraard is mijn oog gevallen op de Slim versie. Mijn vraag is eigenlijk of ik nu een XBOX moet nemen met 4GB of met 250GB, ik namelijk met mijn oude nooit problemen gehad met de 256MB memory unit. Het enige was dat de console dan ontzettend veel geluid maakte als je een game speelde, voor een stillere XBOX moest je de game dan installeren.

Maar heeft de nieuwe XBOX dat probleem nog?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:03
Qua geluidsproductie is er weinig verbeterd naar mijn idee. Het blijft een DVD op te veel toeren. Maar als je vroeger genoeg had aan 256 MB, zou ik er gewoon een 32 GB usb-stick indrukken. Kun je ook games op installeren en zijn net zo snel als de harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar het geluid is t.o.v. de oude XBOX 360 Arcade niet echt anders (DVD speler dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Nee, ik ben ooit begonnen met de 'gewone', 20 gb hdd, daarna de elite gehad en nu de slim maar het blijven allemaal van die opstijgende vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus in principe niet nodig voor de huidige games om te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik merk zelf het verschil wel tussen forza4dvd of forza 4 installeren. Daarnaast vind ik het geluid van Slim vs. 'gewone' zeker wel te horen. Als ik het geluid op mijn kamer vergelijk met het kamer thuis!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan twee vragen over de USB:

* Zijn er nadelen verbonden aan een usb?
* Kan elke USB naar FAT32 geformatteerd worden?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op een usb stick kan niet alles wat op de xbox-harddisk kan. Volgens mij kan je er geen games op installeren.
Verder is mijn nieuwe xbox360 slim vele, vele malen stiller dan m'n eerste xbox360 (de allereerste witte 360 variant). Vooral als je de game op de harddisk installeert is de slim erg stil.
Ik zou de 250GB kiezen, en alles op de harddisk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:41

Umbrah

The Incredible MapMan

Yup, ben van een release-Xbox naar een nieuwe slim gegaan en ze zijn echt stil nu, in vergelijking. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel alles installeer op de harddrive, en je hoort NIKS meer. Mild gezoem als je er bij komt, maar meer niet.

Gaat de DVD speler aan, dan is het wel WROOOOOO zip-zip-zip-zip-zip WROOOOOOM, maar laat ik eerlijk zijn... alles installeren is geweldig, de harddisk is zo veel sneller, textures die in sommige games traag inladen (Mass Effect?) laden gewoon snel in, laadtijden zijn lager, en de stilte is ook geweldig.

[ Voor 25% gewijzigd door Umbrah op 12-05-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle games kunnen tegenwoordig wel geïnstalleerd worden op USB's?

@bovenstaand: textures dus waarschijnlijk beter dan usb?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Er zit geen verschil tussen USB en harddisk, behalve dat MS de capaciteit op 32 GB gelimiteerd heeft. Dus als je er een 64 GB stick in drukt, maakt hij voor 32 GB aan bestanden aan op die stick en de andere 32 GB kun je in de xbox niet gebruiken.

Je kunt wel degelijk games op de USB stick installeren.

Er is wel 1 ding dat niet kan, als je de Borderlands 1 GOTY editie koopt, kun je de DLC niet installeren want daar zit een harde check in op een harddisk.

Voor de rest zou ik het vooral van de prijs laten afhangen. Er zijn soms hele goede aanbiedingen van de 250 GB versie die de keuze een stuk makkelijker maken.
Pagina: 1