Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amazon62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Hallo,

WiFi op mijn HTC One X is alleen actief wanneer de telefoon ook actief is. Dus als het scherm uit is, ontvang ik geen berichten. Mijn 3G staat standaard altijd uit.

Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen, zodat WiFi altijd aan staat? Ik kan de instelling niet vinden... Alvast bedankt!

Gr Maarten

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:31

mrc4nl

Procrastinatie expert

1e gok energiebesparende modus uitschakelen?

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 12-05-2013 16:43 ]

ora et labora

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Instellingen, energie, slaapstand.

Je mag Google ook wel een keer gebruiken?

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij mij is het Wifi->geavanceerd->WiFi behouden tijdens slaapstand

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:25
berichten... Gaat om WhatsApp? Vriendin van mij had dit probleem ook, heb toen in WA een instelling verandert dat 'ie altijd meldingen mag geven.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
Wat zijn je huidige energie instellingen ?

• Amazon62
SAWYER schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:43:
Instellingen, energie, slaapstand.

Je mag Google ook wel een keer gebruiken?
Ik was nog van plan om erbij te zetten dat ik al gegoogled had, maar ik dacht dat dat niet nodig was.... Helaas toch weer iemand. Zucht...

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Amazon62 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:56:
[...]

Ik was nog van plan om erbij te zetten dat ik al gegoogled had, maar ik dacht dat dat niet nodig was.... Helaas toch weer iemand. Zucht...
Zo'n zucht mag je achterwegen laten, reacties als deze lok je zelf uit. Alleen aangeven google gebruikt te hebben heeft ook niet zoveel zin. Wat heb je daadwerkelijk gezocht en gevonden en waarom kom je er tot dusver nog niet uit ?

En zoals ik eerder al vroeg, wat zijn je huidige energie instellingen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 12-05-2013 16:58 ]

• Amazon62
Huidige instellingen:

- Energie besparende modus staat uit
- Keep Wifi on during sleep: always

Het gaat puur om WiFi, niet Whatsapp. Bedankt..

• Amazon62
Perkouw schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Zo'n zucht mag je achterwegen laten, reacties als deze lok je zelf uit. Alleen aangeven google gebruikt te hebben heeft ook niet zoveel zin. Wat heb je daadwerkelijk gezocht en gevonden en waarom kom je er tot dusver nog niet uit ?

En zoals ik eerder al vroeg, wat zijn je huidige energie instellingen ?
Ik probeer altijd eerst via Google te zoeken.... Als ik het niet vind (in het Engels of Nederlands), ga ik naar een forum.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Welke berichten krijg je dan precies niet binnen ? E-mail ? Zo ja, wat zijn daar de instellingen van ?
Gebruik btw even de edit knop in het vervolg. ;)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Amazon62 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:56:
[...]
Een dergelijke opmerking "zucht" mag je wel laten, hie op GoT is het namelijk heel normaal om in de topicstart aan te geven wat je reeds zelf hebt gevonden en aan de reacties te zien had even het toestel zelf induiken ook al veel geholpen.

Dus dat iemand aangeeft dat je zelf ook wel even Google mag gebruiken is iets waar jij zelf de oorzaak van bent. Dus de volgende keer er direct even bij zetten wat je zelf reeds gedaan of gevonden hebt, dat is wel zo makkelijk voor de mensen die jou willen helpen. :)

Edit: Ik moet mij niet laten afleiden als ik een reactie tik... :) Maar de boodschap is duidelijk lijkt mij.

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 12-05-2013 17:03 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Amazon62
Perkouw schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:01:
Welke berichten krijg je dan precies niet binnen ? E-mail ? Zo ja, wat zijn daar de instellingen van ?
Gebruik btw even de edit knop in het vervolg. ;)
Geen 1 melding. Als ik het scherm activeer, dan zie ik eerst geen WiFi tekentje en later wel....

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dan staat je Wifi dus echt 'uit'. Wat zijn je instellingen?

• Amazon62
_Dune_ schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:01:
[...]

Een dergelijke opmerking "zucht" mag je wel laten, hie op GoT is het namelijk heel normaal om in de topicstart aan te geven wat je reeds zelf hebt gevonden en aan de reacties te zien had even het toestel zelf induiken ook al veel geholpen.

Dus dat iemand aangeeft dat je zelf ook wel even Google mag gebruiken is iets waar jij zelf de oorzaak van bent. Dus de volgende keer er direct even bij zetten wat je zelf reeds gedaan of gevonden hebt, dat is wel zo makkelijk voor de mensen die jou willen helpen. :)

Edit: Ik moet mij niet laten afleiden als ik een reactie tik... :) Maar de boodschap is duidelijk lijkt mij.
Ok, zal ik voortaan erbij zetten.... Maar toch vind ik dat soort reacties van 'je mag wel eerst Googelen' of iets dergelijks enigszins belerend. Je kunt ook niets zeggen of misschien zoiets als 'heb je misschien meer informatie'.

• Amazon62
Mijn instellingen wat betreft internet:

Powersaver: Off
Best Wifi performance: Off
Keep Wifi on during sleep: Always
Mobile internet: Off
Synchroniseren: On

Reboot heb ik gedaan. Compleet uit en weer aan heb ik gedaan.

Waar kan ik nog meer naar kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Amazon62 op 12-05-2013 17:12 ]

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:25
Als ik rond kijk op google zie ik dat er veel mensen zijn die er last van hebben en dat het een bug is die door HTC erkend word. Er is echter geen oplossing voor.

In het HTC one X topic hier op GoT zag ik ook dat er problemen waren met Wifi bij een bepaalde update en dat er binnenkort een nieuwe update aankomt die dit zou moeten verhelpen, maar dit ging meer om het ontvangst, misschien heeft het er iets mee te maken.

Zucht...

• Amazon62
SgtElPotato schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:16:
Als ik rond kijk op google zie ik dat er veel mensen zijn die er last van hebben en dat het een bug is die door HTC erkend word. Er is echter geen oplossing voor.

In het HTC one X topic hier op GoT zag ik ook dat er problemen waren met Wifi bij een bepaalde update en dat er binnenkort een nieuwe update aankomt die dit zou moeten verhelpen, maar dit ging meer om het ontvangst, misschien heeft het er iets mee te maken.
Hoi, bedankt! Ik zag het ook, maar dat ging meer om een hardware fout. Dat de connector van de printplaat naar de behuizing niet lekker contact maakt. Maar daar heb ik gelukkig geen last van.
Pagina: 1