Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelSmoor
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 13:28
Ik heb nou mijn Logitech X-530 ongeveer een half jaar en ik heb er nooit problemen mee gehad, maar nu heb ik een probleem met mijn twee voor-zij speakers. De speakers spelen allebei hetzelfde geluid af, dus als ik in Realtek HD audio configuratie de speakers test door bijvoorbeeld op links voor te drukken, dan komt het uit links voor en rechts voor. De instelling zijn goed en de kabels zijn ook goed aangesloten.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen, ik heb al op internet gekeken en daar kon ik niet echt iets vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasbroodje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 12:00
Lijkt me toch dat je audio nu op mono staat ipv stereo, Probeer eens in het cinfiguratie scherm bij geluid te kijken en alsnog in de realtek software ( probeer anders ook even een andere setje, of een koptelefoon op dezelfde aansluiting, dan weet kun je meteen zien of iets anders ook mono afspeelt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Wat @kaasbroodje zegt. Waarschijnlijk staat het op mono ingesteld. Je kunt ook eens proberen alle audio software opnieuw te installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Felix! op 12-05-2013 17:42 ]

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48

Perkouw

Moderator General Chat
Grote kans dat je audio inderdaad op mono staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelSmoor
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 13:28
Ik heb alles gewoon op 5.1 staan.
Ik heb niks op mono staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wil je weten of 't je speakers zijn, of dat Windows je in de maling neemt, sluit dan iets anders op de front speakers aan dan je computer, bijvoorbeeld je telefoon. Speel een muziekbestand af, waar je duidelijk twee kanalen moet horen. Ik kan je voor 99% zeker garanderen dat er iets in Windows zit dat niet goed staat, dan dat er een probleem is met je speakers. Ik heb hetzelfde setje namelijk en geen enkel probleem.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1