Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Gamen zoals
Battlefield 3
Battlefield 4
Arma 2 en 3
League of legends+Streaming
Gta V
World of Tanks
En Overclocken Heb ervaring mee dus dat maakt niet uit wil ongeveer voor 4ghz gaan op CPU en Goede Oc ervaring met Gigabye op mijn broertje zijn systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€ of net ietsje meer als het Extra Meerwaarde mee brengt in prestaties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord Muis Headset Monitor Kan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Complete Nieuwe Setup gebruik nu
i3 520 GT220 2x2GB ddr 2 Kingston 550w Huntkey PSU
Gigabyte h55m-ud2h
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee Helemaal niet al wil ik wel graag een Intel CPU naar voorkeur i5 3570k Of wachten tot Haswell Series
en weet niet waneer de 8XXX Series uitkomen Van AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluids niveau Groote en energieverbruik maakt mij niks uit game met noisecancelling headset dus nergens last van
Zelf had ik dit in gedachten heb de GPU en CPU gewoon uit de BBG gehaald zelfde voor HDD wou eerst een Western Digital Caviar black 1tb maar deze is 7200RPM en Kost minder dus waarom niet
Als er enige verbetering in op valt Zeg het maar Ben van plan hem zelf in elkaar te zetten
PS: weet niet of de ram onder de PCGH editie van de Scythe mugen 3rev.b Past iemand hier ervaring mee ?
Vooral Gamen zoals
Battlefield 3
Battlefield 4
Arma 2 en 3
League of legends+Streaming
Gta V
World of Tanks
En Overclocken Heb ervaring mee dus dat maakt niet uit wil ongeveer voor 4ghz gaan op CPU en Goede Oc ervaring met Gigabye op mijn broertje zijn systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€ of net ietsje meer als het Extra Meerwaarde mee brengt in prestaties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord Muis Headset Monitor Kan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Complete Nieuwe Setup gebruik nu
i3 520 GT220 2x2GB ddr 2 Kingston 550w Huntkey PSU
Gigabyte h55m-ud2h
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee Helemaal niet al wil ik wel graag een Intel CPU naar voorkeur i5 3570k Of wachten tot Haswell Series
en weet niet waneer de 8XXX Series uitkomen Van AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluids niveau Groote en energieverbruik maakt mij niks uit game met noisecancelling headset dus nergens last van
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 194,- | € 194,- |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R797TO-3GD | € 374,- | € 374,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 54,85 | € 54,85 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 36,80 | € 36,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C9 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | XFX PRO650W | € 76,99 | € 76,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 999,05 | |
Zelf had ik dit in gedachten heb de GPU en CPU gewoon uit de BBG gehaald zelfde voor HDD wou eerst een Western Digital Caviar black 1tb maar deze is 7200RPM en Kost minder dus waarom niet
Als er enige verbetering in op valt Zeg het maar Ben van plan hem zelf in elkaar te zetten
PS: weet niet of de ram onder de PCGH editie van de Scythe mugen 3rev.b Past iemand hier ervaring mee ?