Hi,
Aantal weken geleden mijn nieuwe pc samengesteld.
In de kast 912 HAF plus zat standaard een 200mm fan aan de voorkant.
Deze gaat in mn moederbord naar sysfan1 (GA Z77X - D3H Gigabyte)
Als ik de pc opstart draait hij gewoon. Echter na 1 minuut dat de pc is opgestart stopt hij met draaien.
In de bios heb ik alles geprobeerd om hem draaiend te krijgen(automatisch, manueel en normaal zijn de enige opties die mijn bios geeft)
Geen van alle zorgt ervoor dat hij blijft draaien.
Als ik in de BIOS zit blijft hij wel de hele tijd draaien, totdat ik opnieuw opstart. Dan draait hij nog even en stopt vervolgens weer.
Als ik mijn pc aan het werk zet door een video te renderen doet de fan ook niets.
Ik heb even SpeedFan bekeken maar daar vindt hij mn fan ook niet, lijkt het.

Iemand een idee hoe ik dit het best kan oplossen of kan vinden wat er aan de hand is?
Alvast bedankt!
Aantal weken geleden mijn nieuwe pc samengesteld.
In de kast 912 HAF plus zat standaard een 200mm fan aan de voorkant.
Deze gaat in mn moederbord naar sysfan1 (GA Z77X - D3H Gigabyte)
Als ik de pc opstart draait hij gewoon. Echter na 1 minuut dat de pc is opgestart stopt hij met draaien.
In de bios heb ik alles geprobeerd om hem draaiend te krijgen(automatisch, manueel en normaal zijn de enige opties die mijn bios geeft)
Geen van alle zorgt ervoor dat hij blijft draaien.
Als ik in de BIOS zit blijft hij wel de hele tijd draaien, totdat ik opnieuw opstart. Dan draait hij nog even en stopt vervolgens weer.
Als ik mijn pc aan het werk zet door een video te renderen doet de fan ook niets.
Ik heb even SpeedFan bekeken maar daar vindt hij mn fan ook niet, lijkt het.

Iemand een idee hoe ik dit het best kan oplossen of kan vinden wat er aan de hand is?
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door GnrlSchnavy op 12-05-2013 12:41 ]