Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome laadt sites niet volledig

Pagina: 1
Acties:

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Eind april hebben we hier thuis een kortsluiting gehad op de stekkerdoos waar de modem op aangesloten stond. De modem startte terug opnieuw op, maar maakte geen internet verbinding. Na een paar uur is hij terug aangeschoten, om daarna nog eens offline en terug online te komen. De modem is nu al meer dan een week online. Zonder verdere problemen.

Sinds het voorval treed er op 1 computer problemen op bij het laden van de sites via de Chrome browser, waarmee ook gewerkt werd op het moment van de kortsluiting. Bij het laden van de sites ontbreken foto's en ander materiaal. Het treed enkel op bij Chrome. Nuja via IE wordt er niet gewerkt.

Als ik via Ccleaner alles wis, is het probleem weg voor een paar uur. Daarna treed hetzelfde probleem op.

Andere computers in het netwerk hebben deze problemen niet.

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 12:31

ShadowAS1

IT Security Nerd

Zoals je zelf al zegt:
Andere computers hebben het probleem niet
En jij werkt alleen maar met Chrome.

Daaruit kan ik eigenlijk al de conclusie trekken dat het aan jouw computer ligt (m.u.v. een evt. defecte NIC)
Dus ik zou zeggen: Probeer eerst eens een andere browser.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• edmunt
ShadowAS1 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:37:
Zoals je zelf al zegt:
Andere computers hebben het probleem niet
En jij werkt alleen maar met Chrome.

Daaruit kan ik eigenlijk al de conclusie trekken dat het aan jouw computer ligt (m.u.v. een evt. defecte NIC)
Dus ik zou zeggen: Probeer eerst eens een andere browser.
De andere compters in het netwerk werken ook met Chrome en IE.

Ik ga idd enkele dagen moeten werken op IE, om dit ook uit te sluiten. Het probleem treed zowel op met WiFi als LAN. Ik heb Chrome ook al eens verwijderd, maar na een paar uur dezelfde problemen.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:46
Heb je toen je Chrome verwijderde ook de profielmappen laten verwijderen? Zoniet dan gebruik je na installatie weer je oude instellingen en chrome systeembestanden.

Maak eerst een back up van favorieten, wachtwoorden voor verwijderen van de profiel informatie.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > CSA

Tijd voor een nieuwe sig..

• edmunt
EricJH schreef op maandag 13 mei 2013 @ 01:30:
Heb je toen je Chrome verwijderde ook de profielmappen laten verwijderen? Zoniet dan gebruik je na installatie weer je oude instellingen and chrome systeembestanden.

Maak eerst een back up van favorieten, wachtwoorden voor verwijderen van de profiel informatie.
Dit had ik gedaan, voor een paar uur gaat het dan weer. Daarna treed weer hetzelfde probleem op.

[ Voor 3% gewijzigd door edmunt op 29-05-2013 10:47 ]

• edmunt
Via IE treed het probleem niet op. We hebben ondertussen een tweede Samsung notebook. Deze keer een 13 inch model en daar treed net hetzelfde probleem op.

Kan dit aan W8 liggen?
Pagina: 1