Reactie op een shopreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik kwam net voorbij een shop review: http://tweakers.net/shopr...m/shopreviews/1/#r_110013

Het gaat om de review van Ibus, hij bespreekt daar een punt waar ik toevallig ook tegen gelopen ben en ook wat meer info over heb. Aangezien ik de shop (de belgische variant) daarover een vraag gesteld heb en ook reactie op gehad heb. Toevallig ook net deze week.

Echter lijkt me op geen enkele mogelijkheid die info daar te delen. Ik vind geen knop om te kunnen reageren op de review. En de gebruiker heeft zelf ook alle mogelijkheden van communicatie uitstaan. Als ik een DM wil sturen en als gebruiker, zijn username invul kreeg ik namelijk de foutmelding: 'Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: Ibus'

Is er nog een andere mogelijkheid om te reageren op een shopreview of in elk geval de info aan de specifieke gebruiker te bezorgen?

En ook nog even de info (Die ik al getyped had in een DM naar de gebruiker toen ik er achter kwam dat hij dit had uitstaan):

Hoi

Ik zag net jouw review van pixmania. Ik heb net toevallig deze week ook een account aangemaakt bij pixmania.be en een item besteld bij hun.

Jou opmerking over het wachtwoord in de bevestigingsmail was ook het eerste wat mij opviel toen ik de mail kreeg. Ik heb daarom ook naar hun de vraag gesteld hoe zij hier mee omgingen. Ik kreeg het volgende antwoord:
Bedankt voor uw mail,

We informeren u dat de wachtwoorden van onze klanten niet zichtbaar zijn in onze database.

Bij het aanmaken van de account worden de inloggevens eenmalig bevestigd in een mail. U kan het wachtwoord op elk moment zelf aanpassen. Bij een wijziging wordt er geen bevestigingsmail gestuurd.

Voor verdere vragen staan wij tot uw beschikking.
Waarschijnlijk zenden ze dus de mail voor ze het wachtwoord hashen en in hun database opslaan. Niet het meest wenselijke, aangezien die mail ook gewoon ergens onderschept kan worden. Maar ze beweren dus wel dat in hun database het wachtwoord niet zichtbaar is.

Mvg. Kluyze