Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Ik zou een scherm met IPS paneel kopen, dat die een iets hogere responstijd hebben is waar, maar daar merk je heel erg weinig tot niets van tijdens het gamen.
Dit scherm van Dell (pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart) heeft een veel betere kleurweergave, USBhub en een iets hogere resolutie. En het is ook nog eens 100 euro goedkoper.
Dit scherm van Dell (pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart) heeft een veel betere kleurweergave, USBhub en een iets hogere resolutie. En het is ook nog eens 100 euro goedkoper.
Ik schaar mij achter WiertOmta, die U2413M schijnt inderdaad hele goede kleurweergave te hebben en die 120 extra pixels in de hoogte zijn een genot. Die responsetime merk je alleen in competitief gamen (zo is mij vaker vertelt). Dus tenzij je in de wereld top 5 spelers zit van een obsceen snel spel: hou die 100 euro in je zak en kijk naar de Dell.
Ik raad je aan om één van deze monitoren te kopen
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
Zijn allebei IPS monitoren, de Dell U2312hm heeft een zeer lager input lagg en is dus gunstig voor gamers.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
Zijn allebei IPS monitoren, de Dell U2312hm heeft een zeer lager input lagg en is dus gunstig voor gamers.
Lastige keuze. Ik heb nog wat meer gezocht op internet en kwam deze ook nog tegen pricewatch: ViewSonic VX2453mh-LED Zwart. Qua prijs zit hij redelijk laag. Of is de dell toch beter?
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Ik heb sporadisch van ViewSonic gehoord maar het is volgens mij een beetje een B-merk en eerlijk gezegd, dat scherm ziet er - door de grote bezel - heel goedkoop en lelijk uit (persoonlijke voorkeur). De Dell schermen zijn door velen aangeraden en de reviews zijn bijna allemaal erg positief.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart is een veel betere keuze als je full HD genoeg vind en geen 250 euro kan uitgeven, volgens mij. Als je toch 250 euro uit kan geven dan zou ik voor de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart gaa, die 120 extra pixels in de hoogte vind ik extreem fijn. Heb zelf geen Dell scherm; heb 3x een Samsung 2443BW (ook 1920x1200), maar als ik nu een nieuwe schem zou kopen, dan zou ik zeker voor de Dell 2412m gaan.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart is een veel betere keuze als je full HD genoeg vind en geen 250 euro kan uitgeven, volgens mij. Als je toch 250 euro uit kan geven dan zou ik voor de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart gaa, die 120 extra pixels in de hoogte vind ik extreem fijn. Heb zelf geen Dell scherm; heb 3x een Samsung 2443BW (ook 1920x1200), maar als ik nu een nieuwe schem zou kopen, dan zou ik zeker voor de Dell 2412m gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door XxRenéxX op 13-05-2013 16:59 ]
Pagina: 1