Hallo eindelijk is het zo ver en kan ik deze week afscheid nemen van mijn inmiddels bejaarde pc.
Met maar 800€ op zak valt het nog niet mee om een compleet kant en klaar systeem te kopen.
Dus heb ik maar besloten om er zelf een te bouwen in iedergeval een poping tot
Ik ben dus heel blij met elke raad of tip die ik maar krijgen kan.ik heb alvast een begin gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden
.
Wat wil je gaan doen met het nieuwe systeem?
De pc wordt voor 80% gebruikt om te gamen helaas alleen maar de wat oudere games het was eerder niet mogelijk om nieuwe games te spelen. En ik hoop dat met dit bedrag dat nu wel kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb 1600€ maar helaas niet voor een pc een voor mijn en een voor mijn vrouw
Dus 800€ per systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
windows hoeft er niet bij en voor de rest alles wat nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt een voorkeur maar als het waar is dat intel echt beter is en zuiniger dan amd dan liever intel
onze pc maken vaak lange dagen (nachten)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Als een laag geluidsniveau ten koste gaat van snelheid dan neem ik wat meer geluid op de koop toe.
Dit heb ik bij Azerty bij elkaar gezocht ben benieuwd wat jullie er van vinden
Groetjes
Marco&Jane
Met maar 800€ op zak valt het nog niet mee om een compleet kant en klaar systeem te kopen.
Dus heb ik maar besloten om er zelf een te bouwen in iedergeval een poping tot
Ik ben dus heel blij met elke raad of tip die ik maar krijgen kan.ik heb alvast een begin gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden
.
Wat wil je gaan doen met het nieuwe systeem?
De pc wordt voor 80% gebruikt om te gamen helaas alleen maar de wat oudere games het was eerder niet mogelijk om nieuwe games te spelen. En ik hoop dat met dit bedrag dat nu wel kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb 1600€ maar helaas niet voor een pc een voor mijn en een voor mijn vrouw
Dus 800€ per systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
windows hoeft er niet bij en voor de rest alles wat nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt een voorkeur maar als het waar is dat intel echt beter is en zuiniger dan amd dan liever intel
onze pc maken vaak lange dagen (nachten)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Als een laag geluidsniveau ten koste gaat van snelheid dan neem ik wat meer geluid op de koop toe.
Dit heb ik bij Azerty bij elkaar gezocht ben benieuwd wat jullie er van vinden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 194,- | € 194,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3 | € 62,- | € 62,- |
| 1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 261,90 | € 261,90 |
| 1 | Western Digital AV-GP WD5000AUDX, 500GB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 49,54 | € 49,54 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3T1K2/8GX | € 47,13 | € 47,13 |
| 1 | LG GH22NS70 Zwart | € 17,87 | € 17,87 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 630W | € 76,70 | € 76,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,14 | |
Groetjes