Hallo,
mijn naam is Jochem en wil graag een nieuwe computer. Alleen heb ik heel weinig verstand over computer, daarom vraag ik hier om hulp. Ik heb zelf al wat basiscomponenten op een rijtje gezet. Hebben jullie op of aanmerkingen op mijn samenstelling. Bijvoorbeeld : of ik wat ben vergeten , of dat ik beter een ander component kan gebruiken. Het budget is onder de 1000 Euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
games spelen , zoals Far cry 3 , battlefield 3 , de nog niet uitgekomende Command and Conquer, misschien Watch Dogs, Starcraft 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord , beeldscherm , luidsprekers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb totaal geen verstand over de merken, dus dat maakt op zich niet uit. Als het maar snel en soepel loopt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau moet laag liggen, de computer komt in de huiskamer te staan en moet niet teveel geluid maken.
AMD Radeon HD7850
- € 170
Dell 500GB Harde Schijf, 500GB
- € 80
Willen jullie a.u.b. mij hiermee helpen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jochem
mijn naam is Jochem en wil graag een nieuwe computer. Alleen heb ik heel weinig verstand over computer, daarom vraag ik hier om hulp. Ik heb zelf al wat basiscomponenten op een rijtje gezet. Hebben jullie op of aanmerkingen op mijn samenstelling. Bijvoorbeeld : of ik wat ben vergeten , of dat ik beter een ander component kan gebruiken. Het budget is onder de 1000 Euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
games spelen , zoals Far cry 3 , battlefield 3 , de nog niet uitgekomende Command and Conquer, misschien Watch Dogs, Starcraft 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord , beeldscherm , luidsprekers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb totaal geen verstand over de merken, dus dat maakt op zich niet uit. Als het maar snel en soepel loopt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau moet laag liggen, de computer komt in de huiskamer te staan en moet niet teveel geluid maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 280,- | € 280,- |
| 1 | MSI B75MA-E33 | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | AMD Radeon HD7850 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Dell 500GB Harde Schijf, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sweex 7.1 External USB Sound Card | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Cooler Master K350 | € 40,99 | € 40,99 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 80,80 | € 80,80 |
| 1 | Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Cooler Master GX-Lite 500W | € 36,34 | € 36,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 570,58 | |
AMD Radeon HD7850
- € 170
Dell 500GB Harde Schijf, 500GB
- € 80
Willen jullie a.u.b. mij hiermee helpen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jochem