Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Lieve mensen help!

Situatie:
* vriendin abonnement loopt zeer binnenkort af
* samsung galaxy 1 is aan vervanging toe
* Vodafone bevalt prima i.v.m. gratis onderling bellen.

Gevolg: wij zoeken een nieuwe 1-jarig abonnement, met het liefst een nieuwere samsung telefoon, omdat ze deze inmiddels kent.

Probleem, ik zocht op typhone en op vodafone zelf en kom zeker wel zat opties tegen....alleen het zijn er teveel....ik zie wel 10-20 versies van samsung telefoons, maar ben zelf een nokia man en verdwaal in het bos.

Eisen (naast standaard smartphone eisen): Touchescreen, flitser, samsung
Budget rond de 250 euro

Wie kan me vertellen wat een degelijk/leuke samsung telefoon type is?

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
De s3 mini of de s2+? Goede smartphones en als je geen high-end model hoeft zijn ze overal goed genoeg voor.

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd

Je kunt die eisen toch gewoon in de pricewatch ingeven, kijken welke toestellen over blijven en dan reviews lezen? Kies vervolgens de Samsung met de beste reviews.Een beetje eigen inzet mag best hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Het lastige vind ik dat ik dan heel veel verschillende modellen te zien krijg die in mijn ogen het zelfde zijn. Dus ik had gehoopt dat hier iemand was die verstand heeft van Samsung telefoons en in al die verschillende versies wel verschil ziet/weet.

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Ik heb even snel gezocht in de Pricewatch en deze komt eruit pricewatch: Samsung Galaxy S2 Plus Zwart

Android 4.1, 8GB flashgeheugen, dualcore, 1GB RAM, 8MP, 1080p filmen, 800x480 resolutie en flitser ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, maar ik ben eruit.

Het word deze:

http://www.2call.nl/telef...axy_grand_duos_i9082_blue

blijkbaar moeten voor een witte 216 euro bij betalen, maar een blauwe niets.
Pagina: 1