Windows 8 update iso op USB?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Oke ik zit met een behoorlijk probleem.

Tijdens het her-installeren van OSX heb ik niet goed opgelet of ik wel de juiste schijf hanteerde voor de installatie, waarbij ik dus mijn windows installatie compleet gewist en overschreven heb. Nu kan ik windows 8 opnieuw installeren waarvan ik al een ISO heb op dvd heb gemaakt nadat deze via gedownload was (legaal via ms), maar mijn LG dvd brander heeft kuren. Deze gaat namelijk constant open en dicht ongeacht de setting in de bios en zelfs als de ata-data kabel niet aangesloten is en alleen de voedingskabel eraan zit.

Als ik de dvd in de drive doe en het geluk heb dat hij even niet open en dicht gaat, dan kan ik de setup van windows 8 laden en dat ik me ook gelukt, maar binnen het installatie proces gaat de dvd toch open en wordt de installatie afgebroken omdat het medium verdwenen is, daarna krijg ik het met geen mogelijkheid meer voor elkaar om de disk te starten.

Nu kan ik ook de ISO op usb installeren en op die manier Windows weer op het systeem krijgen, want die optie was ook aanwezig weet ik nog, maar hoe kan ik de ISO downloaden via MS, zonder dat ik eerst de systeem check moet doen van microsoft die zit me op dit moment namelijk behoorlijk in de weg, want die werkt natuurlijk niet onder Linux of OSX.

Let wel op ik wil geen indirecte verwijzingen naar illegale software alles wat ik heb is legaal aangeschaft en dat wil ik ook zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eightforums.co...-iso-download-create.html

OPTION TWO

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Mhh bedankt, maar nee dat zou werken als ik nog Windows op de disk heb staan wat dus niet het geval is. Mogelijk dat je daaroverheen heb gelezen. Was dat het geval dan zou ik ook gewoon via de 'normale'manier de USB kunnen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Slaiter op 11-05-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 00:21
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Rupie op 13-05-2013 19:27 ]