Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN ITV en het opnemen pakket

Pagina: 1
Acties:

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Ik maak al lange tijd gebruik van het het opnemen pakket dat bij itv zit van KPN.

Heb in de afgelopen maanden veel opnames gemaakt van het HBO pakket en afgelopen maand heb ik deze uitgezet. Direct ernaar waren alle opnames weg die ik gemaakt had van HBO :(

Volgens de klantenservice heb ik ook geen recht meer om deze terug te kijken (terwijl ik ze ZELF opgenomen heb?) 8)7 Alleen omdat KPN alles cloud opslaat hebben ze dus het recht om deze opnames zelf te verwijderen?

Ik heb gevraagd of dit in de voorwaarden stond maar dit was niet volgens de medewerker, heb het zelf ook niet kunnden vinden op internet.

Heb hiervoor canaal digitaal gehad met een HDD recorder en deze opnames werden toch ook niet verwijderd bij het kiezen van een ander pakket?

Meer mensen dit ondervonden of kan/mag dit wel van KPN?

Verwijderd

Ik wer bij kpn en kan je vertellenn dat dit idd komt omdat je het pakket uit hebt gezet.
De oudere tuners sloegen opnames nog op op de hdd maar zoals je zelf ook al aangaf is dat met het opnemen pakket niet het geval. Kun je niks aan doen jammer genoeg :(

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja dat is het digitale "voordeel" en nadeel. Als het kastje stuk is idem dito bye bye met je opnames en backup kan je niet maken behalve net als vroeger met dubbing en dan kan je dus niet even hispeeddubben. Daarom ben ik zo fel tegen al die digitale apparatuur. Vroeger had je je VHS dus je had iets fysieks in je handen maar nu jammer en je hebt pech. Ik heb zelf gekozen voor een Humax vanwege de FTP toegang. Ik zou nooit meer een ander kastje willen hebben al is die 100x beter. Ik wil zelf backup kunnen maken. Ik heb hier nog 3 Cisco liggen waarvan ook de 2 x smartcardreader en 1 x harde schijf stuk is. Toen die dingen verkocht werden werd er ook gezegd dat ik 3 jaar garantie had dus bij de 2½ jaar zei Ziggo, tja de voorwaarden zijn veranderd dus je krijgt maar 2 jaar garantie. Ik had het schriftelijk opgeschreven maar daar hadden ze geen boodschap aan. De maatschappij bepaalt, beslist en jij als consument kan gewoon stikken. Het is geen nieuwe techniek maar een dienstverlening waar je gebruik van maakt en zij bepalen wat zij willen en niet wat WIJ willen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!